דף הבית / חדשות העיר משני / בשורה לחולים האונקולוגיים

בשורה לחולים האונקולוגיים

רונן דמארי

 

במכון לרפואה גרעינית בראשות פרופ' מוטי לורברבוים במרכז הרפואי שמיר- אסף הרופא נכנס לאחרונה מכשירPET CT  דיגיטלי חדשני עם טכנולוגיה  המעלה את רגישות הבדיקה ובכך מעלה את יכולת ההבחנה וכן מאפשרת להפחית את כמות החשיפה הרדיואקטיבית לקרינה מהמכשיר.

PET-CT  היא בדיקת דימות רפואי המשלבת במכשיר אחד היברידי שתי טכנולוגיות של הדמיה – טומוגרפיה ממוחשבת (CT-Computed Tomography) עם טכנולוגיה ברפואה גרעינית הידועה כטומוגרפיה של חומרים רדיואקטיביים פולטי פוזיטרונים(PET – Positron Emission Tomography).. הבדיקה נמצאת בסל הבריאות ונועדה בעיקר לגילוי של גידולים ממאירים, ומעקב אחר תוצאות הטיפול בהם.

"אנו עושים ככל יכולתנו להתאים את עצמנו לחולים האונקולוגים עם זמינות תורים גבוהה והתחייבות לפיענוח מהיר. המכשיר החדש גם מותאם יותר לחולים הסובלים מקלסטרופוביה. צוות המכון בראשותי ובתמיכת ההנהלה מאמין במתן רפואה מתקדמת עם שירות אישי למטופל ולבני משפחתו וזוהי בשורה של ממש למטופלים בכל רחבי הארץ המחכים זמן רב בתור לבדיקת הPET CT  " ציין פרופ' מוטי לורברבוים מנהל המכון לרפואה גרעינית.

"צוות הטכנאים במכון לרפואה גרעינית מקצועי מיומן ובעל תודעת שירות גבוהה ביותר .נוחות פרטיות ויחס אישי הם ערך עליון. למטופלינו מחכה חדר המתנה נוח המחולק לתאים אישיים ובהם ספות נוחות לשהות הנהפכות בקלות למצב שכיבה, הכל בכדי להקל ולהנעים את השהייה" הדגישה גילה בז'ה רנטגנאית אחראית במכון.

 

"יחידת ה- PET CT בראשותי, מקצועית ומובילה בתחומה, ואנו עושים את מיטב המאמצים על מנת להקל על החולים האונקולוגים. בנוסף,  אנחנו המכון היחיד בארץ שמעריך את חיות שריר הלב באמצעות סוכר מסומן, שהינו הבדיקה הבכירה בספרות הרפואית להערכת חיות הלב. יש לנו צוות מקצועי ומיומן והפיענוחים שלנו מקצועיים וניתנים בזמן קצר ככל הניתן" מסביר ד"ר כהן פור מהרזד, מנהל יחידת PET CT .

צילום: באדיבות המרכז הרפואי שמיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות