דף הבית / חדשות העיר משני / בצלאל ושנקר במוזיאון ראשון-לציון

בצלאל ושנקר במוזיאון ראשון-לציון

תרשמו ביומנים. בימי שישי בחודש יוני הקרוב יארח מוזיאון ראשון- לציון סדרת תערוכות  ייחודית בת שלושה מפגשים מרתקים בנושא אופנה בהובלת מעצבי אופנה צעירים ומצליחים, בוגרי בצלאל ושנקר אשר פרצו אל עולם האופנה הבינלאומי.

סדרת המפגשים הנה תוצר נוסף של התערוכה המצליחה "בנעליה" המושכת קהל רב מרחבי הארץ. התערוכה מציבה על סדר היום העכשווי את נושא המאבק המגדרי הנשי כשהיא שואבת את ערכיה מן הנשים פורצות הדרך של ראשון לציון שהיו חלוצות בנושא.

עשרות עיצובי הנעליים יוצגו בתערוכה, יצירות החל משנות ה-90 ועד היום, ופריטים שעוצבו במיוחד לתערוכה ומאירים נקודות בהיסטוריה העוסקות במעמדן של הנשים בחברה ומספרות את סיפורן של הנשים פורצות הדרך של ראשון לציון.

"בנעליה" משקפת את המאבקים, ההישגים והמעבר מן התפקידים המסורתיים שהגבילו את מקומה של האישה לבית ולמשפחה, אל עבר אפשרות הבחירה בכל דרך שתרצה. בתערוכה יארח ויציג מעצב הנעליים קובי לוי, יחד עם אמנים ומעצבים ישראליים ביניהם חנוך פיבן, שלי סתת-קומבור, טל אוריאל, שני בר ועוד, את יצירותיהם בנעליים כראי למעמד האישה ולמאבקה.

ייחודה של ראשון-לציון ביצירת תשתית ערכית ותרבותית  עבור החברה הישראלית  בא לידי ביטוי בתחומים רבים. בנושא מעמד האישה נקטה ראשון לציון צעדים תקדימיים ברמה הלאומית. נשות ראשון-לציון , בהובלת נחמה פוחצ'בסקי, היו הראשונות מקרב נשות היישוב העברי שהשיגו שיווי זכויות פוליטי ובהמשך כיהנה בראשון-לציון ראשת העיר הראשונה במדינת ישראל, חנה לוין.

 

סדרת המפגשים תתקיים בימי שישי בתאריכים : 14.6.19 , 21.6.19 ו28.6 בשעה 10 במוזיאון ראשון לציון, כתובת רחוב אחד העם 2, ראשל"צ. ניתן להירשם מראש בטלפון : 03-9598862 או 03-9598890, עלות המפגש הינה 30 שקלים.

מוזאון ראשון-לציון, התערוכה "בנעליה", קרן בית אש, " מתאגרפת", צלם: שי בן אפרים
מוזאון ראשון-לציון, התערוכה "בנעליה", קרן בית אש, " מתאגרפת", צלם: שי בן אפרים
קובי לוי קרדיט צילום שי בן אפרים
מוזאון ראשון-לציון, התערוכה "בנעליה", קובי לוי, "אמביציה בלונדינית", צלם: שי בן אפרים
מוזאון ראשון-לציון, התערוכה "בנעליה", קובי לוי "קפה?", צלם: שי בן אפרים
מוזאון ראשון-לציון, התערוכה "בנעליה", קובי לוי "קפה?", צלם: שי בן אפרים
מוזאון ראשון-לציון, התערוכה "בנעליה", קובי לוי, "בננות" (נרכשה על ידי וופי גולדברג), צלם: שי בן אפרים
מוזאון ראשון-לציון, התערוכה "בנעליה", קובי לוי, "בננות" (נרכשה על ידי וופי גולדברג), צלם: שי בן אפרים

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות