דף הבית / חדשות העיר משני / "במצבי פציעה, התוצאה חמורה ביותר"

"במצבי פציעה, התוצאה חמורה ביותר"

רונן דמארי

לדבריו של אמיר סולרסקי, ספורטאי מחונן בעצמו ששיחק שנים ארוכות בקבוצת הכדורגל המקומית, העירייה אמורה לוודא כי הספורטאים מבוטחים כראוי וכי במידה וייפצעו חלילה הם יזכו לכיסוי רפואי ולטיפול ראוי.
במכתבו מציין סולרסקי בין היתר: "בשנת הפעילות האחרונה של אגודות הספורט בראשון לציון, התברר שחלק לא מבוטל מהאגודות לא רכשו פוליסות ביטוח ראויות, המתאימות לספורטאים תחרותיים.

באופן כזה הושארו הספורטאים הצעירים ללא פוליסות ביטוח המכסות מקרי פציעות באופן מלא.
נכון להיום חלק מהאגודות מסתמכות על פוליסה המיועדת לתלמידי בתי הספר, שאינה רלוונטית לספורטאים פעילים באגודות ספורט. במצבי פציעה, התוצאה חמורה ביותר – אין טיפול הולם בספורטאי או לחליפין מוטלת הוצאה של אלפי שקלים על המשפחה, בהבראה ובשיקום הפציעה של של הבן הספורטאי.
בשנה החולפת הייתי עד ללא מעט מקרים כאלו, בהם הספורטאי הפצוע פשוט נזרק לכלבים, ללא יכולת לקבל טיפול משקם".

עוד נאמר במכתב: "עיריית ראשון לציון ידועה בהשקעתה המאסיבית בתחום הספורט, ואני שואל: היכן הבקרה? האכיפה? היכן ההנחיות המקצועיות של העיריה לאגודות הספורט? מעיון בפוליסת הביטוח לא תתקשה להבחין שהפוליסה במקרה הטוב מכסה עד עשרה אחוזים בלבד(!) מההוצאות רפואיות בוודאי שאינה מכסה ייעוץ רפואי או טיפולי שיניים, שהם לעיתים קריטיים עבור הספורטאים.
במצב הנוכחי, ספורטאים תחרותיים – וכאלו לשמחתי ישנם אלפים בראשון לציון – חשופים לפציעות, ללא מענה ביטוחי ראוי. למען בני הנוער של עירנו, אני מבקש להשקיע מאמץ ולטפל מיידית במחדל".

מהעירייה נמסר בתגובה: "חוק הספורט קובע כי האחריות הביטוחית של הספורטאים חלה על אגודות ואיגודי הספורט. במידה וישנן אגודות ספורט שאינן פועלות כחוק, אנו נדאג לפעול מולן על מנת לחדד את יישום החוק. באם ישנן מקרים נקודתיים של ספורטאים שנפצעו ולא קיבלו טיפול הולם, נשמח לקבל פרטים על כך".

אמיר סולרסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות