דף הבית / חדשות העיר משני / בדרך לקו הזינוק

בדרך לקו הזינוק

רונן דמארי

 

הנבחרת מיועדת לאוכלוסיית ילדי החינוך המיוחד החל מכיתה ג' ועד לגיל 21 , אשר מגבלתם אינה רק פיזית. המיונים לנבחרת ייערכו בארבעה ענפי ספורט שנקבעו על ידי ספיישל אולימפיקס  ותיעשה התאמה בין הנטייה האישית של הילד לבין יכולתו. מיונים ראשוניים יערכו גם במספר בתי הספר כוללניים בעיר. הורים לילדים משולבים יכולים להציע את ילדיהם בהרשמה בלבד ונציגות האגף תיצור קשר לצורך תיאום.

הילדים שיעברו את שלב המיונים יאומנו במסגרת חוג של אחר הצהרים, בדמי השתתפות סמלית וייצגו את ראשון לציון בתחרויות בארץ ובעולם.

אירוע השיא יתקיים בחול המועד סוכות באצטדיון האתלטיקה העירוני ויהיה פתוח לציבור הרחב. הנוכחים יוכלו ליהנות ממגוון פעילויות וחגיגת ספורט לכל המשפחה, כאשר במקביל יערכו מיונים סופיים לספיישל אולימפיקס. בתום הפעילות, הילדים המשתתפים יזכו למדליות הרשמה למיונים ולאירוע תתבצע עד לתאריך  10/10/2019. יצוין כי המהלך נעשה בשיתוף החברה העירונית, מכללת גבעת וושינגטון ובתמיכתו וסיועו של רה"ע רז קינסטליך.

חברת המועצה אמרה השבוע ל"גל גפן": "מדובר ברעיון שכיוונתי עוד מראשית כהונתי וזה אך מספר חודשים שעובדת על כך ועתה היוזמה בשלה לצאת לדרך. אני שמחה לבשר על הקמת נבחרת ספיישל אולימפיקס בעירנו. בשונה מנבחרת איל"ן שכבר קיימת בעיר עתה היוזמה הנוכחית פותחת צוהר לאוכלוסיות  נוספות רבות ומגוונות עם מוגבלות. זו משימה חברתית ממדרגה ראשונה והיא בשורה הן למשפחות ולילדים והן לחברה שלנו בקבלת האחר והשונה מבחינת שווה בין שווים והכרה בפוטנציאל הטמון בילדים אלה וביכולתם להגיע להישגים ולהתחרות בארץ ובעולם ולהיות מקור גאווה. אני קוראת להורים להאמין ביכולת של ילדם ולרשום אותם למיונים ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אלא ברישום מראש.

אני מודה לחברי עו"ד סורין גנות, המשנה לראש העיר ולעובדי החברה העירונית על שיתוף הפעולה והמקצועיות הניכרת בעבודתם. ותודה והערכה רבה לראש העיר רז קינסטליך על התמיכה וההכרה בצורך, הרגישות והאכפתיות  למשפחת המיוחדים והתרומה למען חברה טובה יותר, צודקת יותר ושוויונית יותר. בואו בשמחה ואהבה".

 

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר 03-9547450 ,03-9547182 [email protected]

 

ד"ר הדס הכהן
ד"ר הדס הכהן. צילום: פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. האם ילדה עם צרכים מיוחדים cp והמיפילגיה
    בת 3 ושמונה חודשים יכולה להשתתף ?
    נשמח 0505383736
    שנה טובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות