דף הבית / חדשות העיר משני / ״הזדמנות אחרונה לקנות״

״הזדמנות אחרונה לקנות״

רונן דמארי

 

הייתה זו חגיגת קניות: אולם הסניף ברחוב רוטנברג 7 הפך לשלוש שעות אחר הצהריים לאולם מכירה גדול, בו נמכרו פרטי וינטג׳ מיוחדים בעלות של 5 שקלים לפריט, ג׳ינסים במבחר דגמים וגדלים בעלות של 10 שקלים לג׳ינס, ומגוון תחפושות ופריטים לפורים בעלויות של 15 ש"ח לתחפושת. המבקרים ביריד יצאו עם קולקציות חדשות בעלות כוללת של 60 ש"ח ובכך הם גם התחדשו, גם נהנו וגם תרמו.

בהנהלת ויצ"ו ראשל"צ מציינים : "את המכירה ארגנו נשים מדהימות אשר מתנדבות באופן קבע ב״ביגודית״ של הסניף – חנות בוטיק המוכרת פרטי וינטג' ממותגים שהתקבלו מתרומות במחירים נמוכים מה שמאפשר לכל אישה להתלבש בבגדים הכי יפים וממותגים, להרגיש מיליון דולר ללא קשר למצבה הכלכלי.

כל ההכנסות מהמכירה בפרט מהביגודית ומתרומות הבגדים שלכם בפרט  משמשות לתמיכה והעצמה של נשים, נערות וילדים בסיכון.

אתם מוזמנים להעביר לויצו את כל הטקסטיל שאתם מפנים מהבית כי הבגד שלכם מאתמול הוא הקולקציה שלהם היום. אתם מוזמנים לעקוב אחר מכירות מיוחדות והפעילויות הרבות שנערכות בסניף ויצו בעיר בעמוד הפייסבוק ״ויצו ראשון לציון״, וכמובן לבקר בביגודיות ברחוב שרה ואליהו קפלן בימי א-ה בין השעות 9:00-13:00, וברוטנברג 7  בימי א, ב' ו-ה׳ גם אחר הצהרים בין השעות 16:00-19:00".

 

ביגודית. צילום: באדיבות ויצ"ו
ביגודית צילום: באדיבות ויצ"ו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות