דף הבית / חדשות העיר משני / תקיפה אלימה במועדון בראשון לציון: יד על הכתף, בקבוק בראש

תקיפה אלימה במועדון בראשון לציון: יד על הכתף, בקבוק בראש

אחד הבליינים ניפץ בקבוק על ראשו של גבר אחר שהניח יד על כתפי חברתו במועדון בעיר. מכתב האישום שהוגש השבוע לבית משפט השלום בעיר עולה כי הנאשם (36) בילה במסיבה שהתקיימה במועדון קריוקי בראשל"צ יחד עם חברתו. בשלב מסוים הבחין הנאשם כי גבר אחר הניח יד על כתפיה של חברתו של הנאשם שעמדה במרחק מה ממנו. מסרטון האירוע ניתן להבין כי הגבר המותקף לא ידע כי השניים הנם זוג וכי הוא אף התנצל על המעשה.

אלא שהנאשם לא הסתפק בכך והתקרב אל המתלונן בצורה מאיימת, ככל הנראה כאשר הוא תחת השפעת אלכוהול. לאחר דין ודברים ביניהם נטל הנאשם בקבוק זכוכית והטיח אותו בחוזקה בראשו של המתלונן. כתוצאה מהתקיפה, נפל המתלונן על הרצפה והחשוד השליך לעברו את הבקבוק ובעט בגופו. מיד לאחר מכן נטל הנאשם בקבוק נוסף והשליכו לעבר המתלונן.

בעקבות התקיפה הקשה המתלונן פונה מהמקום כשהוא פצוע לבית החולים, שם אושפז לקבלת טיפול רפואי.

עם קבלת התלונה, נערכה פעילות חקירתית של משטרת ישראל שהובילה למעצרו של הנאשם. מעצרו הוארך ועם סיום החקירה בעניינו הגישה כאמור השבוע התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו, עד לתום ההליכים בעניינו. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

חברה שותים מחוץ למועדון
אילוסטרציה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות