דף הבית / חדשות העיר משני / תיק איכות הסביבה לקרן דנה-ג'דה

תיק איכות הסביבה לקרן דנה-ג'דה

רונן דמארי

 

באיחור קל אושרו סמכויתיה של חברת המועצה קרן דנה-ג'דה. אישור ההסכם היה אמור לעלות לאישור מועצת העיר כבר בחודש דצמבר, אולם הוא הורד מסדר היום ברגע האחרון בשל חוות דעת משפטית לפיה ישנו ניגוד עניינים מובנה בכך שחברת המועצה תהיה אמונה על התיק, בעוד בעלה בועז ג'דה מכהן כמנהל אגף במינהל איכות הסביבה.

בעקבות חוות הדעת הוחלט להוציא את האגף לפיתוח נופי אותו מנהל ג'דה ממינהל איכות הסביבה ולהעבירו לאחריות ישירה של מנכ"ל העירייה, חיים גליק. לאחר שבוצעה ההעברה, אושרו סמכויותיה של דנה –ג'דה כמחזיקת תיק איכות הסביבה.

יצוין כי ג'דה כיהן קודם לכן גם בתפקיד סגן ראש מינהל, תפקיד שנשלל ממנו כעת, על מנת שרעייתו תוכל לקבל את התיק.

אחד מחברי המועצה אמר השבוע ל"גל גפן": "לא ברורה כעת עמדת היועצת המשפטית כאשר לפני חודש וחצי, כאשר הנושא הובא לאישור המועצה היא קבעה בצורה מפורשת בחוות דעתה למועצה ולראש העיר שלא ניתן לתת לקרן דנה את תיק איכות הסביבה, היות שבעלה הוא סגן ראש המינהל ואחראי על הפיתוח הנופי. הוא עדיין נשאר בתפקיד שלו כמנהל אגף, אז מה בעצם השתנה – העובדה שהוא בכפיפות למנכ"ל? איך זה בדיוק משנה את ניגוד העניינים לכאורה? פיתוח נופי הוא חלק עיקרי במינהל איכות הסביבה, אז עכשיו הופכים אותו לאגף נפרד מחוץ למינהל רק כדי למצוא דרך לאשר את ההסכם הקואליציוני? מבקרת העירייה צריכה לבדוק את כל התהליך. בעיניי זה מאוד תמוה".

דנה –ג'דה העדיפה שלא להתייחס לדברים.

מהעירייה נמסר בתגובה: "העירייה פועלת על פי החוק ובכפוף להנחיית היועצת המשפטית".

קרן דנה ג'דה. צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות