דף הבית / חדשות העיר משני / תחנת טיפת חלב ברמז בסכנת סגירה

תחנת טיפת חלב ברמז בסכנת סגירה

רונן דמארי

במכתבו מציין אוהד אוזן בין היתר: "כחבר מועצת העירייה, וכתושב שכונת רמז זה כ-40 שנה, הובא לידיעתי כי יש כוונה לסגור את התחנה לבריאות המשפחה (טיפת חלב), שברחוב גורדון בראשון לציון. כמו כן נודע, כי במקביל תפתח תחנת טיפת חלב בשכונת נחלת החדשה, ומטופלי טיפת חלב גורדון "יחולקו" בין התחנות השונות (קריית ראשון, גן נחום, ונחלת החדשה) מיותר לציין כי הדבר מנוגד לכל היגיון, ולאב או אם הלוקחים את תינוקם, החל מלידתו, ואין ברשותם כלי רכב,
לתחנה שאינה באזור מגוריו – היא פעולה בלתי אפשרית של ממש".
אוזן מצטט את אתר משרד הבריאות בו נאמר כי שירותי טיפת חלב הניתנים חינם
יינתנו קרוב ככל האפשר למקום המגורים ומוסיף: "יש לקיים סעיף זה ככתבו וכלשונו, ולא יעלה על הדעת ששכונות רמז כצנלסון, בנות עשרות אלפי תושבים (כיום מטופלים בתחנת גורדון 340 תינוקות) ייאלצו לנדוד למרחקים על מנת לקבל שירות בסיסי כל כך לתינוקם. נכון, כי הסניף ישן (ואף אני בעצמי בילדותי טופלתי בתחנת גורדון) וזה המקום לבקש מראש העירייה למצוא תקציב ופתרון לתחזוקת הנכס ששייך לעירייה".
אוזן מבקש מצור כי יפעל באופן מיידי למציאת משאבים לשיפוץ המבנה הקיים של המרפאה וכי ימנע כל דיון בנוגע להעברת פעילותה לשכונה אחרת.

ממשרד הבריאות נמסר: "פיזור וחלוקת התחנות בעיר נעשה בתכנון יחד עם העירייה. מאחר ומדובר בתחנה ישנה באזור שבו מספר התינוקות הולך ופוחת, הוחלט לפני כ-3 שנים שהתחנה הזו מיועדת לסגירה והמטופלים בה יפוצלו לשלוש תחנות על פי מקום מגוריהם, כך שכל אחד יטופל בתחנה הקרובה לביתו, ללא פגיעה באיכות החיים של התושבים".

מהעירייה נמסר בתגובה: "ראשית נבהיר, שירות טיפת חלב הינו שירות באחריות משרד הבריאות המקצה צוותים רפואיים. הרשות מקצה ומתחזקת את המבנים בהתאם לבקשת משרד הבריאות ולפי צורכי האוכלוסייה".

אוהד אוזן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות