דף הבית / חדשות העיר משני / תושב ראשון לציון ירצה עשרה חודשי מאסר לאחר שתקף את חמותו וגרושתו לעיני בנם המשותף

תושב ראשון לציון ירצה עשרה חודשי מאסר לאחר שתקף את חמותו וגרושתו לעיני בנם המשותף

רונן דמארי

 

מגזר הדין שניתן לאחרונה בבית משפט השלום בעיר, עולה כי בחודש ינואר השנה הגיעה גרושתו יחד עם אמה לדירה בה התגורר על מנת לאסוף את בנם המשותף, זאת במסגרת הסדרי הראייה ביניהם.

חמותו של הנאשם יצאה מהרכב אל עבר הילד, אחזה בידו והושיבה אותו ברכב אולם כאשר ביקשה לסגור את דלת הרכב, בעט בה הנאשם. גרושתו של הנאשם צעקה לעברו: "מה אתה עושה? תעזוב את אמא שלי" אולם הנאשם לא נרגע – בגזר הדין מתואר כיצד אחז את גרושתו בשערותיה והפיל אותה ארצה, כאשר הוא מאיים עליה – "אני ארצח אותך, אני אהרוג אותך".

בהמשך התקרב הנאשם שוב אל חמותו והפיל גם אותה ארצה, כאשר המכשיר הנייד שלה נופל לכביש. כאשר היא ביקשה מהנאשם שישיב לה את המכשיר, הוא היכה אותה בפניה וניפץ את המכשיר.

התביעה עתרה לגזור על הנאשם עונש של עשרה חודשי מאסר, הכולל הפעלת מאסר מותנה שנגזר עליו בתיק קודם וזאת במסגרת הסדר טיעון. היא אף הפנתה לעברו הפלילי הכולל ששה רישומים פליליים שחמישה מהם הסתיימו בהרשעה.

מנגד, בא כוחו של הנאשם טען כי הנאשם הודה, קיבל אחריות על מעשיו וחסך זמן שיפוטי. הוא הוסיף כי מדובר בנכה צה"ל, כיום סטודנט, שהתיק הנוכחי קטע את רצף לימודיו.

השופט עמית מיכלס ציין בגזר הדין: "אני סבור שהסדר הטיעון שהוצג הוא הסדר סביר ומאוזן בנסיבות העניין. לחובת הנאשם חמש הרשעות ועוד תיק נוסף שהסתיים ללא הרשעה, ניתן ללמוד מעברו הפלילי של הנאשם שכל ההרשעות היו בעבירות אלימות או עבירות איומים, אחת מהן עבירה חמורה במיוחד של שוד בגינה ריצה הנאשם עונש של 24 חודשי מאסר. אין חולק על כך שהמאסר המותנה אותו מבקשים הצדדים להפעיל כעת, משכו ארוך, עם זאת דומה שהוא איזן את נסיבותיו האישיות של הנאשם בכלל זה עברו הפלילי המשמעותי".

בסופו של דבר גזר השופט על הנאשם עונש של עשרה חודשי מאסר בפועל כשהוא מפעיל את המאסר המותנה שירוצה בחופף, ומאסר על תנאי למשך חמישה חודשים שיופעל במידה והנאשם יעבור עבירת אלימות במשך חמש שנים מיום שחרורו.

עוד גזר השופט על הנאשם פיצוי בסך 2,000 שקלים לקורבנות התקיפה – גרושתו וחמותו.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות