דף הבית / חדשות העיר משני / תושב ראשון לציון טוען: "שברתי שיניים בגלל מחדל של העירייה"

תושב ראשון לציון טוען: "שברתי שיניים בגלל מחדל של העירייה"

רונן דמארי

 

לפני מספר שבועות יצא התושב לריצה בשעת ערב סמוך לרחוב פוחוצ'בסקי מיכל בו הוא מתגורר. כאשר הגיע לרחוב הוא מעד על קולטן מים, שמוקם באופן נמוך מהתקן, השתטח ארצה ושבר שתי שיניים. בנוסף הוא ספג חבלות בפניו וגם ידו נפגעה. לדבריו, למרות שפנה לעירייה ולחברת מניב והתריע על המפגע הוא טרם תוקן.

בשיחה עם "גל גפן" הוא אמר: "הגעתי לרחוב בריצה ובנקודה הזו לא היה ממש אור כי יש רק מנורה אחת שמכוסה בצמחיה ואז בשלב מסוים הרגל שלי נתקלה בקולטן שנמצא בשיפוע והשתטחתי על הארץ. בין היתר נשברו לי שתי שיניים וצריך  30,000 שקלים רק כדי לתקן אותם. כל הקולטנים בגובה אפס לפי התקן ושם אחד הקוטלנים שקוע, מישהו כנראה התעצל לעשות את העבודה כמו שצריך".

 

-פנית לעירייה?

"פניתי לביטוח של העירייה והתרעתי על המפגע, באמת את הצמחייה סביב המנורה גזמו מהר אבל הקולטן עצמו נשאר כמו שהוא. התקשרתי לתאגיד המים מניב ששלח למקום עובדת, היא אמרה לי 'אני אראה ואחליט מה לעשות', אני מצפה שיתייחסו לעניין הזה ברצינות כדי שחלילה מישהו אחר לא ייפצע".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "מומחה ניקוז נשלח למקום וקבע כי מפלס הקולטן תקין. הקולטן נמוך מגובה הכביש במכוון וזאת על מנת לקלוט את מי הנגר העילי הזורמים בציר הזרימה שבמרכז הרחוב ממעלה הרחוב, כך שלא תיווצר בסוף הרחוב הצפה.  נציין עוד כי לאורך הרחוב קולטנים נוספים שקועים באותה צורה גם הם".

צילום: פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות