דף הבית / חדשות העיר משני / "תהליך הרשמה פשוט וידידותי"

"תהליך הרשמה פשוט וידידותי"

בשבוע הבא: פתיחת ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א'

רונן דמארי

 

בשבוע הבא (7.1.19) תיפתח ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א' ולצהרונים בגני הילדים לשנה"ל תש"ף. תקופת הרישום תמשך כשלושה שבועות עד ל-27.1.19. במהלך תקופה זו תהיה מערכת ההרשמה זמינה 24 שעות ביממה באתר האינטרנט העירוני. חשוב להדגיש כי אין חשיבות לסדר ההרשמה, כלומר בקשת הורה שהוזנה בתחילת תקופת הרישום תישקל באופן זהה עם בקשה שהוזנה ביום האחרון לרישום. כמו כן, המוקד הטלפוני יהיה זמין לתושבים בין השעות 8:30  ועד 17:00 בטלפון 03-9547979 , וקבלת קהל תהיה בימים א ,ג, ד, ה בין השעות  08:30 ועד 14:30 וביום ב' בין השעות 08:30 עד 13:00 ואחר הצהריים מ- 16:00 ועד 18:30. בכניסה למערכת באתר האינטרנט יש להזין תעודת זהות של ההורה ולאחר מכן יש להקליד את מספר תעודת זהות של התלמיד וגיל הילד. יש לוודא כי כתובת התלמיד תואמת את הכתובת בפועל. בהמשך, ולצורך הגנה על פרטיות המידע, יש להקליד פרטי זיהוי נוספים. לאחר מכן, ברישום לגן לדוגמה, תוצג רשימת הגנים באזור המבוקש. יש לבחור את הגן שהנכם מעוניינים בו בעדיפות ראשונה וגן נוסף בעדיפות שנייה, לאחר מכן יש להזין פרטי תשלום בכרטיס אשראי. בסיום התהליך ישלח מסרון לנייד שלכם ובו מספר הפנייה המאשר את קליטת ההרשמה.

עבור הורים ללא נגישות לאינטרנט וכן תושבים חדשים, עולים חדשים ותושבים המזדהים באמצעות דרכון, ניתן לקבל שירות במרכז הרישום בבניין העירייה.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן-זהר המחזיקה בתיק החינוך, הוסיפה: "ההרשמה למסגרות החינוך העירונית כוללת השנה שתי בשורות חדשות: אנחנו נפתח הרשמה ניסיונית לגנים בשיטת מונטסורי, אותם נפתח בשנת הלימודים הבאה אם תהיה הרשמה מספקת, וגם נעמיד להורים לצורך ההרשמה הכללית ״צ׳ט לייב״ עם רשמת וצוות מנהל החינוך, כדי לשפר ולהנגיש את תהליך ההרשמה על מנת שיהיה פשוט וידידותי. צוות אגף הקדם יסודי וגם אנחנו בהנהלת העיר, זמינים ונגישים להעניק להורים את מלוא הסיוע והשירות הנדרשים״.

עו"ד ליאל אבן זהר. צילום: יח"צ

מידע נוסף על תהליכי הרישום לשנה"ל תש"ף ניתן למצוא בפורטל החינוך העירוני בכתובת www.rlz-edu.org.il

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות