דף הבית / חדשות העיר משני / שפיטה תפתח את עונת הבר רחוב ברוטשילד

שפיטה תפתח את עונת הבר רחוב ברוטשילד

רונן דמארי

 

שנה רביעית לבר רחוב המצליח- יוצאת לדרך. מיזם בר רחוב של עיריית ראשון לציון מפיח קסם, אווירה ומוסיקה חיה במדרחוב רוטשילד. את העונה תפתח השנה התופעה המדוברת שפיטה והכניסה חופשית. לאורך המדרחוב יפוזרו כיסאות ושולחנות ומסביב יפתחו ברים תחת כיפת השמיים עם תפריט אוכל עשיר ומגוון ומחירים אטרקטיביים במיוחד. כך למשל כוס בירה עלתה 10 ₪ וכוס יין לבן ב-16 ₪. כמובן שהמכירה נעשית במתחם מוגדר בלבד ולבגירים בני 18 ומעלה. מרכז הצעירים באגף הנוער והצעירים במינהל קהילה ומנהלת העיר ההיסטורית בחברה העירונית, האמונים על פעילות הבר רחוב, יקיימו במהלך הקיץ ערבי קונספט שונים, ערבי במה פתוחה, הופעות להקות צעירות ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "מבין כל האירועים, ההופעות והפעילויות שאנחנו מקיימים במהלך חופשת הקיץ, יש קסם בבר רחוב במדרחוב רוטשילד ואני מזמין את כל תושבי העיר להגיע ולחוות אותו".

בשנה הראשונה פעל המדרחוב בימי רביעי וחמישי, אולם מהר מאוד הפופולאריות שלו נסקה, יותר מבלים הגיעו, הביקוש עלה אף הוא ובהתאם הרחיבו את הימים והפעילות. השנה יפעל הבר רחוב בימים ג' עד ה' מהשעה 19:00 בערב, ביום שישי מהשעה 13:00 ועד שעה לפני כניסת שבת ובמוצ"ש יפעל עד השעה אחת בלילה.

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק מדרחוב רוטשילד, עידן מזרחי, ציין: "זה תענוג גדול לראות את מרכז העיר, לב ליבה של המושבה, מתמלא בצעירים בערב ובלילה, נהנים מאוכל, שתייה ומוסיקה טובה ומצד שני מעודד מאוד לראות את העסקים נהנים גם הם ונשארים פתוחים עד השעות המאוחרות, זה ללא ספק רווח לכולם".

מחזיק תיק נוער והצעירים, חבר המועצה איתי מתיתיהו, הוסיף: "בר רחוב זה מיזם של מרכז הצעירים באגף נוער וצעירים, המטרה שלנו היא לתת לצעירים בראשון לציון מקום בו הם יוכלו לבלות במחירים מסובסדים ובמקביל לראות את ממיטב האמנים. ביום רביעי הקרוב אנו פותחים את ליין ההופעות שלנו עם שפיטה שהולכת לעשות לנו שמח. אני מזמין את כל הצעירים והצעירות שלנו להגיע וליהנות".

בסקר שערכה העירייה לגבי פעילות בר רחוב, נמצא כי רוב משמעותי (81%) מהדיירים אמרו כי הם מעוניינים שהמיזם ימשיך, 71.4% טענו שהוא הצליח להחיות את המדרחוב ו-71.4% טוענים כי נרשמה תנועה גדולה יותר של מבקרים. גם בקרב בעלי העסקים, התגובות היו חיוביות מאוד. 65% מהם אמרו שהם מעוניינים שבר הרחוב ימשיך ומעל למחצית מהנשאלים אמרו כי הוא הצליח להחיות את המדרחוב וסביבתו. כזכור, מיזם בר רחוב נולד במסגרת התכנית לחיזוק מרכז העיר. בשנים האחרונות מתפתחת, במרכז העיר בכלל ורחוב רוטשילד בפרט, סצנת בילוי וקולינריה המושכת אליה אלפי צעירים. הדבר מורגש גם בכניסת צעירים וסטודנטים למגורים ברחוב ובסביבתו. ברים, פאבים, מסעדות ובתי קפה רבים נפתחו בשנים האחרונות ונראה כי בתהליך זה דבר מוביל לדבר. אם בעבר, בתי עסק רבים במדרחוב נהגו לסגור בשעות הערב, אזי עם התחלת מיזם בר רחוב, רבים מהם החליטו להישאר פתוחים. נציין עוד כי העירייה ממשיכה לקיים במקביל פעילויות בילוי נוספות במקביל לבר רחוב, כמו הפנינג לכל המשפחה בימי חמישי, שוק לילה, יריד עתיקות ועוד.

 

עונת הבר רחוב ברוטשילד
צילום: עידן גרוס
עונת הבר רחוב ברוטשילד
צילום: עידן גרוס
עונת הבר רחוב ברוטשילד
צילום: עידן גרוס
עונת הבר רחוב ברוטשילד
צילום: עידן גרוס
עונת הבר רחוב ברוטשילד
צילום: עידן גרוס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות