דף הבית / חדשות העיר משני / "שיעור הצבעה נמוך מהרגיל"

"שיעור הצבעה נמוך מהרגיל"

רונן דמארי

 

"דוד ביטן יכהן כחבר כנסת בכנסת הבאה": בבחירות הקודמות התמודד ביטן ברשימת הליכוד כנציג מחוז השפלה, כאשר בבחירות שהתקיימו בשבוע שעבר הוא התמודד על מקום ברשימה הארצית. ביטן שהיה אחד מחברי הכנסת המוערכים בקדנציה החולפת ואחד האנשים הקרובים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע למקום ה-20 כאשר לאחר שילוב המחוזות והשריונים הוא היה אמור להידחק עד למקום ה-25. ביטן עתר לבית הדין של הליכוד נגד השריונים וביום שני השבוע הודיע נתניהו כי החליט לוותר על השריונים "מתוך הערכה לדוד ביטן ומיקי זהר". כפועל יוצא מכך ביטן ימוקם במקום ה-24 ברשימה שככל הנראה יבטיח לו קדנציה נוספת בבית המחוקקים.

חממי התייחס השבוע לפריימריז שהתקיימו בעיר ואמר: "כרגיל בראשון לציון הבחירות המקדימות בליכוד היו חגיגה לאורך כל היום, מפתיחת הקלפיות ועד השעה עשר בלילה הוקמו דוכנים ואוהלים במתחם היכל הספורט ממש חגיגה לדמוקרטיה. הייתה תנועה ערה של מצביעים, בשונה מהצבעות קודמות ניתן היה להצביע גם מחוץ לעיר והגיעו אלינו גם מתפקדים שאינם תושבי ראשל"צ.

לדעתי התוצאה הסופית היא פחותה ממה שציפינו, דוד הגיע לאהדה גדולה בכל הארץ והתוצאה הסופית מקפחת אותו. לדעתי הוא היה אמור להגיע למיקום גבוה יותר ולהתמקם לפחות במקום ה-15 ומטה והתוצאה של מקום 20 לא ענתה על הציפיות שלנו".

 

-מדוע?

"אני קודם כל חושב שהמתפקדים בראשון לציון הגיעו בשיעור הצבעה נמוך יותר מהרגיל. בדרך כלל אנחנו מגיעים ל-70 או 75 אחוזים והפעם הגיעו פחות מ -60 אחוזים. מדובר בכמות של כ-750 עד 1,000 מתפקדים שהם מצביעים של דוד וחבל שהסניף לא הצליח להביא את כולם. אף שדוד עשה הסכמים בסניפים אחרים, אני חושב שסניף ראשון לציון הוא זה שקובע את המיקום של כל חבר כנסת ברשימת הליכוד".

 

שעור הצבעה נמוך מהרגיל
צילום:  סופיה ג'רבי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות