דף הבית / חדשות העיר משני / שוב: פקקים בדרך לחוף הים

שוב: פקקים בדרך לחוף הים

רונן דמארי

 

תושבים בנווה חוף מלינים כי בשבת האחרונה, השבת הראשונה לעונת הרחצה בשנת 2019, החניות בחופים היו מלאות עד אפס מקום ותושבי השכונה שכבר הצליחו למצוא חנייה וביקשו לשוב לבתיהם נאלצו להשתרך בפקקי ענק שהקשו עד מאוד את הכניסה והיציאה מהשכונה.

לטענתם, פרויקט 'שפת רחוב' בשכונה שאמור להקל על מצב התחבורה והחנייה אינו מתקדם במשך זמן רב וכרגע מועד סיומו אינו נראה באופק.

אחד מתושבי השכונה אמר השבוע ל"גל גפן": "ביום שבת האחרון תושבי שכונת נווה חוף היו פשוט שבויים, לא ניתן היה לצאת מהשכונה ולא להיכנס לתוכה.

מזג האוויר הקיצי הוביל את חוף ראשון לציון להיות מלא עד אפס מקום, לעומסי תנועה כבדים בחופי הרחצה, החנייה במקום הייתה מלאה ברכבי המתרחצים ואלו שכבר רצו לעזוב את המקום, התקשו לחזור בעקבות העבודות ברחוב זלמן שזר שיצרו פקקי ענק".

כאמור, לטענת התושבים התעכבותו של פרויקט שפת רחוב הופכת את מצב התנועה בשכונה למורכב עוד יותר: "פרויקט שפת רחוב שהיה אמור להסתיים לפני כשנה תקוע על ידי העירייה כבר מינואר 2016. פנינו למבקר המדינה לצורך קבלת סיוע ובחינת התנהלות העירייה ואנחנו מקווים שמשרד מבקר המדינה יבדוק את הפרויקט על כל היבטיו ויחשוף את המציאות הבעייתית, גרירת רגליים והליקויים שעלו בהתנהלות הבלתי אחראית של העירייה".

 

-ניסיתם להבין מהו מועד סיום העבודות?

"לפי מה שידוע לנו, אין צפי לסיום העבודות, לא קיימת תכנית עבודה סדורה, העיירה מתרצת את המצב באמתלות שונות כגון: קבלנים בעייתים, מכרזים חוזרים, חוזים לא מיושמים, תכנונים מחודשים, חישובים נוספים והכל כדי לחמוק ולמרוח את סיום הפרויקט. בינתיים אנחנו מרגישים שבויים בתוך השכונה שלנו".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "בשבועות הקרובים יקבלו תושבי השכונה תו חנייה זוהר שיקנה להם קדימות וגישה לשכונה בימים בהם קיימים עומסי תנועה. באשר לפרויקט "שפת רחוב", העבודות יחודשו בסוף החודש, לאחר החגים. מעבר לכך, העירייה מודעת למצוקת החנייה ועומסי התנועה בשכונה ובוחנת פתרונות חנייה נוספים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות