דף הבית / חדשות העיר משני / רוני עקירב נבחר לראשות הנהגת ההורים העירונית

רוני עקירב נבחר לראשות הנהגת ההורים העירונית

מי ליאור

במועצת ההורים העירונית 75 יושבי ראש מוסדיים. 52 מתוכם נטלו חלק בבחירות שזיכו ברוב קולות מכריע את רוני עקירב לתפקיד יו"ר הנהגת ההורים העירונית.

במהלך חמש השנים האחרונות שימש רוני עקירב כיור מועצת ההורים העירונית. עקירב (54) רואה חשבון בכיר במקצועו אינו מתכוון לעגל פינות, נחוש להילחם על זכויותיהם של התלמידים וההורים ולדאוג לרווחתם ללא פשרות. כך הדגיש בפנינו מיד עם היוודע דבר התוצאות

"כרואה חשבון בכיר אני מוכר כאיש דקדקן קפדן וחסר פשרות בתחומי עיסוקי. כך נהגתי כיו"ר הועד ההורים המוסדי ב"מרחבים" לאורך שבע שנות פעילותי, וכך אני פועל גם כיו"ר ועד ההורים המוסדי במקיף יא' ראשונים".  אגב כך הוסיף והדגיש בפנינו עקירב כי בתפקידו כגזבר הכספים של הוועד העירוני בעשור האחרון, דאג לשקיפות מלאה והוציא מדי שנה  דו"ח פתוח וגלוי  לכל. "באותה מידת חשיבות ורצינות אמשיך לפעול בתפקידי כיו"ר הנהגת ההורים העירונית ואעשה כל שלאל ידי כדי להצדיק את תפקידי השליחותי. אני מבטיח שאהיה קשוב לכל בעיה ואטפל בה בנחישות וללא פשרות.

אני מתכוון לדרוש מהעירייה לאפשר לשלם את תשלומי ההורים באמצעות האינטרנט במקום השיטה המיושנת הנהוגה כיום המאלצת את ההורים לשלם במזכירות בית הספר ולטרוח להגיע אליו.  כמו גם לשפר את מצב תחזוקת בתי הספר והגנים בעיר, לדאוג למזון בריא בקפיטריות שבמוסדות החינוך, לדאוג ליצירת איזון הוגן במגמות הלימוד במקיפים השש שנתיים שבשכונות המזרחיות והמערביות, להרחיב את החוגים של החברה העירונית  לכלל בתי הספר במחיר שווה לכל כיס, לאפשר הפעלת חוגים פרטיים בתוך בתי הספר, ועוד.

אני מאחל הצלחה  לחברתי ד"ר אורנה ברן, מחליפתי לתפקיד   יו"ר מועצת ההורים העירונית. בטוחני כי נפעל בהרמוניה משותפת להשגת המטרות החשובות העומדות לנגד עינינו".

רוני עקירב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות