דף הבית / חדשות העיר משני / ראש מינהל לשילוב חברתי מסיימת את תפקידה

ראש מינהל לשילוב חברתי מסיימת את תפקידה

רונן דמארי

 

ראש מינהל לשילוב חברתי (רווחה) פורשת לגמלאות אחרי 45 שנות עבודה, מתוכן 37 שנים בעיריית ראשון לציון. "עם הגיעי לגיל פרישה, קיבלתי החלטה לא פשוטה, שהגיעה השעה" משתפת אחימור ומוסיפה: "התחלתי את תפקידי כעובדת סוציאלית לפני כ-45 שנה. בלי לדעת כיצד קרה הדבר ובלי לתת על כך את הדעת, טיפסתי בסולם המקצוע של עובד סוציאלי ברשות מקומית, עד הגיעי לתפקיד ראש מינהל.

שנים אלו היו מאתגרות עבורי הן באופן אישי והן באופן מקצועי. יחד עיצבנו מינהל שהוא דוגמא ומופת בארץ, מינהל שמשמש כמוקד עלייה לרגל לשירותי רווחה אחרים בארץ. זכות גדולה נפלה בחלקי לעמוד בראש ארגון שאפשר לי להקים ולפתח שירותים לאוכלוסיות של אזרחים ותיקים, אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, בני נוער, ילדים ומשפחות. שירותים הפזורים במבנים מכבדים וראויים בשכונות העיר השונות. תודה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל ולעצב את פני שירותי הרווחה בעיר. תודה להנהלת העיר על הגיבוי והתמיכה שאפשרו לי לחתור תמיד קדימה ורחוק בעשייה ובבנייה".

אחימור היא גם סופרת והוציאה בשנים האחרונות שני ספרים המגוללים את סיפורן של נשות העדה התימנית בקהילה סגורה ועל הקושי שחוותה כילדה כבדת ראייה. אגב, מגבלה זו מעולם לא היוותה עבורה מכשול. כך למשל מזכירתה יושבת לצידה וקוראת לה מיילים ופניות שהיא מקבלת.

ראש העירייה, רז קינסטליך, איחל לאחימור הצלחה בהמשך דרכה ואמר: "תודה על תרומתך ועשייתך עבור העיר ותושביה. עתה הגיעה העת להקדיש זמן איכות למשפחה ולהגשמת חלומות".

מ"מ וסגן ראש העירייה, מוטי עג'מי, המחזיק בתיק שילוב חברתי, אמר: "למעלה מעשור עבדנו יחד, כתף אל כתף, שנים בהם היתה לי הזכות להכיר מקרוב, ללמוד ממך את רזי התחום ויחד לקדם ולהוביל את המינהל לשילוב חברתי. היום את משאירה אחריך מינהל לתפארת, המהווה מוקד עליה לרגל לרשויות רבות ללמידה,  מינהל שלא שוקט על שמריו,  מתחדש יוזם ומפתח. מינהל שמתהדר בעובדים ומנהלים מהשורה הראשונה שעושים עבודתם במקצועיות, רגישות ואהבה.  על כל אלה זכית בהערכה רבה, פרסים וציונים לשבח ממשרד הרווחה שראו בראשון חלוצה ופורצת דרך בתחומים רבים. אני מאחל לך שהפרישה תאפשר לך הנאה וזמן איכות עם שלום, הילדים, הנכדים והחברים, שתפתחי תחומי עיסוק ותחביבים חדשים ושהרגע הזה יהפוך לתחילתו של פרק חדש ומרגש בחייך".

 

נעמי אחימור
נעמי אחימור. צילום: עידן גרוס

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות