דף הבית / חדשות העיר משני / ראש השנה במרכז אנוש בעיר

ראש השנה במרכז אנוש בעיר

רונן דמארי

 

עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, הוקמה לפני 40 שנה, במטרה לסייע למתמודדים עם מגבלה נפשית ולבני משפחותיהם. במהלך השנים, פיתחה העמותה שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך, המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.

כיום מפעילה אנוש למעלה מ-70 מרכזי שירות למתמודדים ומרכזי ייעוץ וסיוע לבני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותה כ-700 עובדים מקצועיים ומאות מתנדבים, המספקים מענה בתחומי דיור, תעסוקה, חברה ופנאי וייעוץ למשפחות.

בתהליך השיקום מושם דגש על השתלבות המתמודד בסביבה שבה הוא חי ועובד, תוך התייחסות מקצועית לא רק אליו כפרט, אלא גם למשפחתו ולחברה הסובבת אותו. התהליך מעוצב כך, שיעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.

עמותת אנוש, היא הארגון הגדול ביותר, המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל. השירותים ממומנים ברובם על ידי משרד הבריאות, באמצעות סל שיקום. אנוש פועלת לקידום זכויותיהם של אנשים המתמודדים עם מוגבלות נפשית ושל בני משפחותיהם, באמצעות פעולות סנגור, שינוי מדיניות וקידום חקיקה.

 

לפני החג יתקיים הפנינג חגיגי לכבוד רוה"ש במרכז אנוש בעיר (בית ימימה).  סדנאות זרי פרחים ואיפור לילדים, מכירת כלי קרמיקה, שירה בציבור, הופעות ועוד הנם חלק מהפעילויות המוצעות.

מה בתכנית? סדנאות זרי פרחים ואיפור לילדים, מכירת מוצרי קרמיקה, מכירת עציצים, מכירת מאפים ולחמים, דוכני פופקורן וסוכר, שירה בציבור, סדנת הכנת מגנטים מקרמיקה (בעלות סמלית), מופע "סליחה על השאלה" – מפגשים אישיים עם מתמודדים עם מגבלה נפשית, שירה בציבור, "בואו נדבר על זה"- למי שמעוניין להכיר יותר- סרט ושיחה על בריאות הנפש.

 

יום חמישי , 19.9, מהשעה : 16:00 עד 18:30, רח' בילו 21, ראשל"צ

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות