דף הבית / חדשות העיר משני / פקחים התחזו לקונים והובילו לתפיסת שני סוחרי נפצים

פקחים התחזו לקונים והובילו לתפיסת שני סוחרי נפצים

הנפצים שנתפסו. צילום: עיריית ראשון לציון
הנפצים שנתפסו. צילום: עיריית ראשון לציון

המאבק בתופעת הנפצים עלה שלב כאשר בחברה לבטחון בראשון לציון החליטו להתחקות אחר הסוחרים שמוכרים את הנפצים לילדים ובני נוער. פקחי הסיור התחזו לקונים שמתעניינים בנפצים והצליחו להיכנס לתוך קבוצה בטלגרם שבה נמכרו נפצים על פי מחירון. פקחי החברה התעניינו ברכישת נפצים ואחד הסוחרים שלח מחירון למגוון נפצים, כאשר השכיחים ביותר הם הנפצים המשופרים. אך יש גם את החזיזים הידועים והמסוכנים, כוורות, חביות ואפילו נפץ תוצרת בית שלדברי הסוחר יש לו "בום חזק ממש". הסוחר הוסיף ושלח סרטון הדרכה ואפילו הזהיר לא להשתמש בנפצים ליד בני אדם ובעלי חיים וכי הוא אינו אחראי לתוצאות.

הפקח תיאם עם הסוחרים להיפגש לצורך הקנייה, כאשר בשלב הזה המשטרה כבר נכנסה לתוך התמונה. הפגישה תואמה לאחר הצהריים, כאשר שני הסוחרים הגיעו עם אופניים חשמליים. ברגע המפגש והצגת החזיזים, זינקו השוטרים ופקחי החברה לבטחון לעבר שני הצעירים ועיכבו אותם. לאחר עדכון הוריהם במעשה, נמצאו בביתם נפצים נוספים.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות