דף הבית / חדשות העיר משני / "עדיין אין משהו מוחלט"

"עדיין אין משהו מוחלט"

רונן דמארי

 

כזכור, במסגרת ההסכם הקואליציוני שחתם ראש העיר, רז קינסטליך, עם הסיעה החברתית הירוקה בראשות איתן שלום, סוכם כי שלום יעמוד בראש חברה עירונית חדשה בתחום הספורט וכי התחום יוצא מאחריותה של החברה העירונית שהייתה אמונה עליו עד עתה. אלא שלמרות הסיכום עליו חתמו הצדדים, טרם הובהר כיצד המהלך המורכב צפוי לצאת לפועל. בסביבתו של שלום אמרו השבוע ל"גל גפן": "מה שאמור לקרות כרגע זה ייצור הפרדה בתוך המערכת בין תחומי הספורט ושאר התחומים בחברה העירונית, ובמקביל קידום ההפרדה והקמה של חברה עירונית עם תקנון אישור מועצה והשאלה אם משרד הפנים יאשר את זה. ייתכן ותהיה העברה של חלק מהמשרות בחברה העירונית לחברה לספורט. מבחינת אנשי המקצוע אני לא רואה עם זה בעיה. איתן נתן בכבוד הכי ראוי מאה ימי חסד, שלדעתי לכל אדם מגיע, אבל בינתיים איתן לא קיבל את מה שעל פי ההסכם היה אמור לקבל. אני מכבד ומבין שתפקיד ראש עיר הוא לא קל, אני גם מבין שאיתן היה בצד השני ולא בצד המנצח ולכן יש לו סבלנות".

שלום עצמו אמר ל"גל גפן": "אני גם מחכה לעדכונים בנושא, ראש העיר אמר לי שהוא צריך לעשות עוד פעולה או שתיים, אבל אין פעולה שלו או חתימה שלו על ההפרדה. קיבלתי רק את הכותרת, עדיין אין משהו מוחלט. אני יודע שהציגו לרז תוכנית הוא צריך לשבת עם מי שהוא חושב שצריך לשבת לקבל החלטות ולהעביר או לא להעביר כחלק מההסכם. לי נאמר שעד סוף השבוע תהיה תשובה. אני מצפה ליישום ההסכם ומקווה שזה יקרה בזמן הקרוב".

 

-יישום ההסכם לא יוביל ליצירת משרות נוספות ולניפוח המערכת?

"ממש ממש לא. אני הולך למהלך הזה בשיתוף עם ראש העיר ועם מנכ"ל החברה העירונית. יכול להיות שזו תהיה בכלל חברת בת, נמצא את נקודת האיזון. אני לא מחפש כבוד ולא כפל תפקידים. אני יכול להבטיח לך שיהיה כאן חיסכון ולא בזבוז כספי ציבור. אני מכיר את החברה העירונית מכל הכיוונים שלה, חשוב לי קידום הספורט ואני פועל בנושא הזה. אני מקווה שזה יסתדר בימים הקרובים".

 

מלשכת ראש העירייה נמסר: "כל הסכם קואליציוני ימומש".

איתן שלום. צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות