דף הבית / חדשות העיר משני / "נקבעו יעדי פעולה ל-2019"

"נקבעו יעדי פעולה ל-2019"

רונן דמארי

 

עם הפנים לשנה הקרובה: בישיבה נכחו בין היתר ראש מינהל הקהילה דפנה כרמי שקורי, שסקרה את הפעילות העירונית למען הקהילה הגאה בשנה החולפת ומאלי ביטון, רכז קהילה ונוער גאה בעיר למען הקהילה במגוון תחומים.

אילנית בן הרוש מסרה ל"גל גפן": "כינסתי לפגישה ראשונה את ועדת הלהט״ב בראשותי. פתחתי את הישיבה שאני שמחה שלראשונה בראשון לציון יש תיק לקהילה, ואקדם עם הקהילה את צרכיהם ביניהם: בית חם לקהילה, לנוער הגאה והודיתי לראש העיר רז קינסטליך על תמיכה בקהילה ובחלום שלהם, ועל המינוי שנתן לי. במהלך הישיבה ניתנה סקירה על ידי מצגת על הפעילות למען הקהילה הגאה בשנת 2018

התחלנו לקבוע יעדי פעולה לשנת 2019, והוקמו צוותי פעולה לשילוב פעילויות של הקהילה במערכת החינוך והסברה בתיאום עם מחזיקת תיק החינוך ואפעל עם שותפיי להקמת בית חם לקהילה, לתכנון מצעד הגאווה. בוועדה חברים גם ממלא מקומי רובי פיסטרייך מגר, פעיל שנים רבות בקהילה, חברת המועצה מירב שמואל דולב ופעילים נוספים מהקהילה, אנשי ציבור וועדי ההורים".

עוד הוסיפה בן הרוש: "יש לקהילה דרך ארוכה עד לקבלת האחר ולסובלנות, אנו נתקלים בלא מעט קשיים. חשוב לי שהנוער הגאה שלא מקבלים אותו במשפחה שיהיה לו למי לפנות ובמי להיעזר. בנוסף מתוכנן בקרוב סיור בערים נוספות בהן קיים בית לקהילה, על מנת לקדם את הנושא עם כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה. זה מבחינתי הכי חשוב כמחזיקת התיק".

ועדת הלהט"ב
ועדת הלהט"ב. צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות