דף הבית / חדשות העיר משני / נפרדים מהמורה המיתולוגית להתעמלות, עדנה רשף

נפרדים מהמורה המיתולוגית להתעמלות, עדנה רשף

עדנה רשף. צילום באדיבות המשפחה
עדנה רשף. צילום באדיבות המשפחה

עדנה רשף מראשון לציון שהלכה לעולמה בשבוע שעבר, שימשה במשך עשרות שנים כמורה להתעמלות בקאנטרי גלי הדר מיום הקמתו בשנת 1973 ועד לפני מספר שבועות. במקביל היא שימשה כמורה בבית הספר בארי, כמורה להתעמלות בבית אבות נוה עמית והפעילה חוגי התעמלות במועדוני קשישים שונים ברחבי העיר.

בנה דני רשף אמר השבוע ל"גל גפן": "עדנה רשף תיזכר, כדור שני למורות להתעמלות בראשון לציון יחד עם אימה הילדה תורן שהייתה משנות ה-40 מורה להתעמלות נשים בהריון. המשפחה תזכור אותה כים מלא של נתינה שתמיד דאגה לזולת".

מנהלת אגף פעילויות חברתיות בעיריית ראשל"צ רחל בטיטו: "עדנה היקרה הייתה מדריכה להתעמלות שנים רבות, היא הייתה מקצועית ורגישה מאוד לגימלאים, דאגה שכל אחד יעשה את התרגיל כמו שצריך, עברה מאחד לשני התייחסה באופן אישי לכל מבוגר ומבוגרת דבר שמאוד חימם את לבי ומאוד אהבתי לראות. מעבר למקצועיות היא הייתה מאוד אכפתית ומסורה לעבודה והכי חשוב שהיא אהבה אותה ולכן מאוד הוקרתי אותה והערכתי אותה. הצטערתי לשמוע שהאשה היקרה הזו נפטרה, היא הייתה מלאת חיים, הייתה נעימה חכמה וכיף היה להיות בחברתה. אני שוב מוסרת את תנחומי למשפחה".

חברתה לעבודה אתי רנדליך הוסיפה: "את עדנה הכרתי לראשונה בשנת 1984 כשהתחלתי את עבודתי במועדון הגימלאים במרכז העיר. כבר בהתרשמות ראשונה לא ניתן היה להתעלם מאישיותה הדומיננטית ומהר מאוד להעריך ללא עוררין את המקצועיות שהביאה איתה בכל שעור. חובה לציין שלמועדון היו מגיעות נשים מבוגרות שיכלו לבחור לאיזו פעילות הן מגיעות והשעורים של עדנה היו האהובים על הנשים. היה צורך לפתוח קבוצות נוספות ועדנה עמדה בלחץ וכל קבוצה קיבלה שיעור מלא באהבה מסירות וללא לאות ובמרחק השנים ועם לכתה ניתן להעריך את דרכה ומסירותה".

כתב: רונן דמארי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. דני רשף שלום, עדנה אמך ואנוכי למדנו ביחד בבית חינוך בנחלת.
    אנא, צור איתי קשר, במייל או בפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות