דף הבית / חדשות העיר משני / נזכור ולא נשכח: טקס יום הזיכרון לזכרו של יצחק רבין ז"ל

נזכור ולא נשכח: טקס יום הזיכרון לזכרו של יצחק רבין ז"ל

רונן דמארי

בטקס השתתפו כ- 700 תלמידי תיכון, ראש העירייה- רז קינסטליך וסגניו, ליאל אבן זוהר, מוטי עג'מי ומקסים בביצקי. ראש העירייה רז קינסטליך אמר בנאומו: "אנחנו רואים סביבנו מלחמות של שבטים, מחנות, מגזרים ודעות, מלוות בקיצוניות וירטואלית, בארס ובאדים רעילים. וזה בדיוק מה שצריך לגרום לנו לעשות חשבון נפש לאומי ולומר: מדינת ישראל הדמוקרטית לא תיפול שוב קורבן על מזבח האלימות. הלקח שנלמד – אסור שיישכח".

במהלך השבוע שקדם לטקס, הקימה עיריית ראשון לציון, זאת השנה התשיעית, אוהל לזכרו של יצחק רבין ז"ל ברחבת העירייה. האירועים לזכרו של יצחק רבין התקיימו במהלך השבוע וכללו סדנאות, דיונים, הרצאות ומפגשים דיונים בנושאים של דמוקרטיה ומניעת אלימות.

כמו כן, הגיעו לרחבת העיר גמלאים וניצולי שואה מעמותת "בית ניצולי השואה" וכלל תנועות הנוער.  בנוסף, נערכה פעילות בשיתוף הציבור כמו גם טקס באגף הנוער בהשתתפות כלל תנועות הנוער בעיר ובהובלתם וארגונם של חניכי התנועות, וכן אירוע שכותרתו "אות מגן הדמוקרטיה" בו נערכה הרצאה של דפני ליף בנושא דמוקרטיה עממית ומעגלי שיח על דמוקרטיה במרחב הציבורי. במסגרת אירועי יום הזיכרון ליצחק רבין יוענקו אותות הוקרה לאנשים וארגונים שפעלו לאורך השנה לקידום הדמוקרטיה בעיר. אות מגן הדמוקרטיה הינה מסורת חדשה שמתגבשת בהשתתפות אנשי מקצוע ותושבים מרחבי העיר.

טקס יום הזיכרון לזכרו של יצחק רבין
צילום: גל עבהאל

 

טקס יום הזיכרון לזכרו של יצחק רבין
צילום: גל עבהאל

 

ראש העירייה רז קינסטליך
צילום: גל עבהאל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות