דף הבית / חדשות העיר משני / "נוער למען נוער"

"נוער למען נוער"

מי ליאור

בני הנוער שנטלו חלק במיזם "נוער למען נוער" פקדו את מסיבות הגן השבועיות,  בהם בילו מאות משפחות ומכרו מהיצע הפרי שהניב למעלה מחמשת אלפים שקלים.

בתמורת לסכום רכשו 130 ילקוטים וציוד לימודי למען בני גילם, שידם אינה משגת. הפעילים הקימו עמדות מכירה במסיבות הגן בשכונות ובסמוך למתחם ג'י, והציעו למבלים ולעוברי האורח לרכוש פירות ולימונדה ולהיות שותפים לתרומה.

לדברי הפעילים הנכונות חיממה את הלב. "היו מי מהקונים שתרמו מעבר לעלות שנדרשה, לאחר שהבינו את המטרה העומדת מאחורי היזמה"  אמרו והוסיפו כי מתוך קיום מצוות מתן בסתר הועברו 130 הילקוטים עם הציוד הנלווה לאגף הנוער לחלוקה, טרם פתיחת שנת הלימודים.

מנחת פרלמנט הנוער רונית ג'רופי, אשר ליוותה את המיזם מראשיתו, הביעה התפעלות מיוזמתם ונחישותם של הצעירים להירתם למשימה והדגישה כי בזכות התושייה והשאפתנות לתרום ולפעול למען חברה טובה יותר, המיזם פועל זו השנה החמישית ברציפות: "אין זה בכדי כי מדי פעם תורמים הצעירים מזמנם בחופש הגדול ועושים מלאכתם בלב חפץ. המיזם מהווה ציון דרך לפועלם של נציגי הנוער ומייחד אותם בערך הנתינה, ואני גאה על כך".

 

צילום- פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות