דף הבית / חדשות העיר משני / "נגיע לכל בתי הספר בעיר"

"נגיע לכל בתי הספר בעיר"

רונן דמארי

הרוש במסגרת פעילות הסדנה בבית הספר יסוד המעלה

במסגרת הסדנה יוכשרו נאמני הבריאות של בית הספר, תלמידי כיתה ה', והצוות החינוכי. הסדנאות מועברות על ידי תזונאיות ואנשי האגודה לבריאות הציבור. מדובר בסדרת סדנאות בת שישה מפגשים שמטרתם לעודד בתי ספר להפוך למקדמי בריאות, שבהם מוקנים ידע וכלים מעשיים במגוון דרכים יצירתיות.

בעיר כבר פועלים 23 בתי ספר יסודיים מקדמי בריאות ו-13 חטיבות ביניים, כחלק מהפעלת תוכנית 'אפשריבריא' של משרד הבריאות בעיר ובתמיכת משרד החינוך. מדובר באחת מתוכניות הדגל של קידום הבריאות בעיר, אשר נתמכת גם על ידי ראש העירייה רז קינסטליך וממלאת מקומו, מחזיקת תיק החינוך ליאל אבן-זוהר וראש אגף קיימות וסביבה מירב שבתאי בלחסן.

מחזיקת תיק בריאות הציבור, חברת המועצה אילנית הרוש, מציינת כי כדי לקבל את התואר 'בית ספר מקדם בריאות', על צוות בית הספר לקבל על עצמו מחויבות לגישה חינוכית שבה משולבים השגת יעדים חינוכיים, יחד עם שמירה על בריאות התלמידים ושיפור איכות חייהם ורווחתם של התלמידים, המורים, קהילת בית הספר והקהילה סביבו. במסגרת התוכנית, מדורגים בתי הספר בדירוג כוכבים – אחד, שניים או שלושה, בהתאם להתקדמות שלהם ועמידה ביעדים. התוכנית פועלת ברחבי ישראל משנת 2011. בכל בית ספר שמוכר כמקדם בריאות קיים מורה או מדריכי בריאות שמכשירים תלמידים במוסד כנאמני בריאות.

היא אף נפגשה לאחרונה עם המורות למדעים ומדריכי הבריאות המחוזיים והארציים, דורית עיני ונילי מזור, כדי להמשיך ולקדם את היוזמה.

הרוש מסרה השבוע ל"גל גפן": "אני מברכת את בית הספר יסוד המעלה ואת הצוות החינוכי, בראשות המנהלת מאיה שירין, מלי עוז, חיה ושאר צוות בית הספר. בהמשך נגיע לכל בתי הספר בעיר, נחזק את הקיימים ונסייע לחדשים להצטרף ליוזמה ולקבל את ההכרה כבית ספר מקדם בריאות".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות