דף הבית / חדשות העיר משני / מתחת לכל ביקורת

מתחת לכל ביקורת

רונן דמארי

יו"ר ועד העובדים ב-15 השנים האחרונות, רוני כהן, הודיע לראש העיר, רז קינסטליך כי הוא מסרב לאפשר את הביקורת בטענה כי מדובר במהלך לא חוקי. יצוין כי את תשובתו מסר כהן לאחר שהתייעץ עם גורם בכיר בהסתדרות.

ל"גל גפן" הוא אמר השבוע: "עושים עליי ביקורת, בטח שעושים. הם מקבלים את הדו"חות הכספיים בכל שנה בצורה הכי מסודרת שיש ועכשיו מה שקורה זה שרוצים לעשות ביקורת על התנהלות הוועד וזה אסור להם בתכלית האיסור. ההסתדרות אוסרת לעשות ביקורת על ועד עובדים".

עוד הוסיף כהן: "אסור לי לשתף פעולה, גם בהסתדרות רואים את זה בחומרה.

אני לא מבין מה רוצים – הדו"חות הכספיים שלנו תלויים בלוחות מודעות, אני הכי פתוח שבעולם והדו"חות הכספיים מגיעים אליהם כל שנה. יש רואה חשבון מלווה, יש הכל. יש לנו ביקורת של ההסתדרות, אני אורגן של ההסתדרות, לא יכולים לעשות עליי ביקורת כל מי שחפצה נפשו. כמה אתה יכול לעבור ביקורות?".

כהן מוביל את ועד העובדים בעירייה זו הקדנציה השישית, הוא ניצח את מערכת הבחירות האחרונה בחודש ינואר שעבר כאשר קבוצתו זכתה ב-26 מתוך 27 המקומות בוועד. גם אחיו של רוני, ציון, כיהן בזמנו כיו"ר ועד העובדים בטרם החליט להצטרף לפוליטיקה המקומית.

גורם בעירייה אמר: "ההתנגדות של רוני לא מובנת, מהמקום שאני בא ממנו מי שאין לו מה להסתיר לא אמור לחשוש משום ביקורת".

ממבקרת העירייה נמסר בתגובה :"סמכותו של מוסד ביקורת העירייה לבקר כספים המועברים מהעירייה לוועד העובדים קבועה בסעיף 170א לפקודת העיריות".

רוני כהן
רוני כהן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות