דף הבית / חדשות העיר משני / מרעישים בסביבת מגורים בשעות המנוחה? אתם עשויים לעמוד לדין

מרעישים בסביבת מגורים בשעות המנוחה? אתם עשויים לעמוד לדין

שני כתבי אישום הוגשו לאחרונה נגד תושבי ראשון לציון שהפעילו מוזיקה בעוצמה גבוהה בשעות הלילה. יצוין כי מדובר בעבירה הנחשבת בעיני חלקים גדולים מהציבור כעבירה קלה יחסית, אולם כעת נראה כי היא נאכפת ואף מגיעה לערכאות משפטיות.

מכתבי האישום שהוגשו לבית משפט השלום בראשון לציון עולה כי באמצע חודש אפריל השנה בשעת 23:30 נשמעו צעקות ומוזיקה בעוצמה גבוהה מדירת מגורים ברחוב האירוס בעיר. בעקבות תלונות של שכנים הוזעקו למקום גורמי אכיפה שקנסו את בעל הדירה שהעדיף להישפט. כפועל יוצא מכך מואשם בעל הדירה בכך שעבר על הוראות החוק הנוגעות לאיסור גרימת רעש: "במעשיו המתוארים גרם הנאשם לרעש חזק באזור המגורים והפריע למנוחת הדיירים המתגוררים באזור".

באירוע נוסף שהתרחש שבוע לאחר מכן בדירת מגורים ברחוב דבורה עומר בראשון לציון, שוב הוזעקו למקום גורמי אכיפה בעקבות צעקות רמות שבקעו מהדירה בשעה 00:22. בעליה של הדירה קיבל קנס בעקבות כך אולם גם הוא העדיף להישפט והוגש נגדו כתב אישום.

את שני כתבי האישום הגיש המשרד להגנת הסביבה.

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר השבוע ל"גל גפן": "המשרד להגנת הסביבה מברך על כל יוזמה לביצוע אכיפה צמודה ויעילה מול עבירות גרימת רעש – עבירות אשר גורמות נזק רב לכל הסובבים את גורם הרעש. באשר לכתבי האישום, כידוע למשרד בתאריך 15.4.19 בשעה 23:30 נשמעו צעקות ומוזיקה בעוצמה גבוהה מדירת מגורים – מה שגרם לרעש חזק. הוגש כתב אישום על ידי התובע המוסמך של המשרד להגנת הסביבה בעקבות בקשה להישפט של הנקנס. הקנס הוטל על ידי שוטר משטרת ישראל. הגופים האמונים על טיפול במפגעי רעש הם המשרד להגנת הסביבה, משטרת ישראל, היחידות הסביבתיות והרשויות המקומיות – ואולם האחריות לטיפול משתנה לפי סוג המפגע והשעות שבהן הוא מתרחש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות