דף הבית / חדשות העיר משני / "מצוקת חנייה ליד הבית"

"מצוקת חנייה ליד הבית"

רונן דמארי

 

בשכוונת השומר אין מספיק מקומות חנייה, כך טוענים התושבים: המגרש הממוקם בפינת הרברט סמואל והאבות נסגר לצורך בניית בניין ולדברי התושבים המתגוררים באזור, סגירתו הובילה למחסור חמור במקומות חנייה. תושבת המתגוררת בשכונה אמרה השבוע ל"גל גפן": "אחרי שהמגרש נסגר נוצר מחסור חמור בחניות עבור הרחובות הסמוכים, הן לתושבים והן לבאים לאזור. אנשים נאלצים להחנות בצפיפות, ולא פעם נאלצים לחסום חלק מהכניסה לחניות הפרטיות של הבניינים כדי למצוא חנייה. כשמגיעים הורי התלמידים לאסוף אותם מבית הספר השכונה נמצאת ממש בסוג של "עוצר", נוצר פקק עצום, צפירות וצעקות מאחר ולא ניתן לצאת או להיכנס ואנחנו התושבים לא יכולים לצאת או להיכנס לשכונה. אם חלילה צריך נסיעת חירום דחופה אנחנו נשארים תקועים. ביקשנו מהעירייה להכשיר מגרש חנייה חלופי, אך עד כה לא היה מענה לצורך הזה".

תושב אחר המתגורר באזור הוסיף: "אנחנו מבינים שהמגרש הזה היה ככל הנראה בבעלות פרטית אבל הוא נתן מענה לחנייה עבורנו ועבור רבים מהנהגים שהגיעו לשכונה. עכשיו כשכבר אי אפשר להחנות שם יש לנו מצוקה נוראית. גם כשהוא היה פתוח היה קשה למצוא חניה בשעות מסוימות ועכשיו זה בכלל בלתי אפשרי. אנחנו מקווים שהעירייה תמצא פתרון לבעיה הזו וכמה שיותר מהר".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר באזור ותיק וצפוף. השטח המדובר הוא פרטי ולמקום קיים היתר בנייה. העירייה מודעת למצוקת החנייה בשכונה ובוחנת פתרונות חנייה נוספים".

מכוניות חונות
אילוסטרציה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות