דף הבית / חדשות העיר משני / מפנים את המרחבים המוגנים בגני הילדים

מפנים את המרחבים המוגנים בגני הילדים

רונן דמארי

 

העירייה החלה בהצבת עשרות מחסני אחסון בגני ילדים ברחבי העיר. במסגרת תרגיל חירום שנערך לאחרונה, נחשף ראש העירייה, רז קינסטליך, לתופעה שחדרי הביטחון בגני הילדים משמשים כמחסן ציוד ולא פנויים לשעת חירום. ראש העירייה קיים דיון עם סגנו, אבי חיים, שמחזיק בתיק שפ"ע ובעבר העלה הצעה לסדר בעניין, ובסופו של דבר הוחלט להקצות תקציב לרכישת מאות מחסני אחסון גדולים שיוצבו בגנים ובמקביל ניתנה הנחייה לצוותי הגנים לפנות את כל הציוד המצוי במרחב הממוגן או במקלט המצוי בגן ולהעבירו למחסן.

כל הגנים בעיר מופו ונבדק היכן קיים הצורך למחסן וכמובן בדיקת שטח הגן להתאמת המחסן. העירייה רכשה כבר 60 מחסנים גדולים בשטח של 8.57 מ"ר שיהוו פתרון מיידי לציוד הגן. 100 מחסנים נוספים נמצאים בתהליך הזמנה ועוד כ-80 גנים ירכשו במהלך השנה הקרובה. בסך הכל העירייה צפויה להשקיע למעלה משני מיליון שקלים לטובת הפרויקט.

בעירייה מציינים שזהו המשך ישיר לשיפור בטיחות הילדים בגן שכן רק לאחרונה הודיעה העירייה על קיצור פרויקט שדרוג גני הילדים, לפיו כל חצרות גני הילדים בעיר יוחלפו בתוך שלושה חודשים. מדובר על מעבר החצר החולי לחצר עם דשא סינטטי ואבנים משתלבות. עם זאת, ארגז החול ימשיך להיות נוכח בחיי ילדי הגנים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "תם עידן שבו חדר הביטחון בגן הילדים שימש כמחסן. חינוך עומד בראש סדר העדיפויות של העירייה ובטיחות במערכת החינוך הוא הראשון במעלה. פינוי חדרי הביטחון והחלפת המשטחים החוליים ישפרו דרמטית את הבטיחות והביטחון בגן". סגן ראש העירייה, אבי חיים, הוסיף: "חשוב כי בעת שגרה נדאג לחירום ונבטיח, לפני הכל , את ביטחון ילדנו. אני מודה לראש העירייה שאפשר לפרויקט לצאת לדרך".

 

צילום: אבי קקון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות