דף הבית / חדשות העיר משני / מפגן הצדעה לאמנים וותיקים התקיים באולם מופת

מפגן הצדעה לאמנים וותיקים התקיים באולם מופת

ראש העיר בערב ההצדעה
ראש העיר בערב ההצדעה

400 גימלאים תושבי ראשון לציון והסביבה הגיעו ביום שני השבוע למפגן הצדעה לאמנים הותיקים. בהסתדרות מרחב ראשל"צ שארגנה את האירוע מציינים בסיפוק כי אולם מופת בקרית ההסתדרות היה צר מלהכיל את מאות הגימלאים שהגיעו למופע מלהיב ונוסטלגי בו הופיעו האומנים גבי ברלין, שולה חן ומוצי אביב בשירי ארץ ישראל שסחפו את הקהל כולו לשירה אדירה. את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש העיר ראשון לציון רז קינסטליך וסגנו אבי חיים.

ראש העיר נשא דברים ואמר בין היתר: "תענוג להביט בכם מעל הבמה ולראות מאות גימלאים מאושרים בבוקר תרבות שמארגנת ההסתדרות לחבריה הגימלאים , יישר כח  לזורי יו"ר המרחב ולנופר רכזת הגימלאים".

זורי מזרחי, יו"ר המרחב הודה לראש העיר על מאמציו להמשך פעילותו של המרכז הגריאטרי כמרכז רפואי מול כוונת משרת הבריאות לחסלו. עוד הודה לנופר אפללו ולמשה פרנקל על הפקת האירוע.

ציון לנקרי, נציג אגף המרחבים בהסתדרות שהגיע לאירוע ציין כי: "מרחב ראשל"צ בראשות זורי הוא פורץ דרך ומשמש מודל לחיקוי למרחבים אחרים, כיצד ראוי להעניק לגימלאים".

טרם הפיזור התבשרו הנוכחים על האירוע הבא: מסיבת פורים ב – 8 במרץ באולם "בראשיתה" בהשתתפות חנה לסלאו, הזמר אבי ונטורה, תחרות תחפושות נושאת פרסים ועוד.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות