דף הבית / חדשות העיר משני / מעיין של חסד: חטיבת הביניים המעיין מאמצת את בית הקשיש בעיר

מעיין של חסד: חטיבת הביניים המעיין מאמצת את בית הקשיש בעיר

פעילות משותפת של תלמידי חטיבת המעיין עם בני הגיל השלישימשחקי ידע, חידון בנושא זהירות בדרכים, משחק בינגו שבו המספרים הוחלפו בתמרורים ותחומים נוספים בנושא בטיחות בדרכים. תלמידי כיתות ח' מחטיבת הביניים המעיין, בליוויה של רכזת זהירות בדרכים של בית הספר- רויטל אלון,  הגיעו לבית לקשיש בעיר וקיימו פעילויות משותפות עם בני הגיל השלישי. לפני ההגעה, התלמידים ערכו סקר שכלל את חבריהם ללימודים ואת בית הקשיש עצמו בנוגע לעמדותיהם בנושא זהירות בדרכים.

הנושא המרכזי בשיח המשותף היה הסכנות מהאופניים החשמליים ויתר הכלים הממונעים שנכנסו אל חיינו בסערה. דיירי "בית הקשיש" סיפרו שבימיהם כולם נעו רק בפדלים, במדרכות ובמסלולים מסומנים וכעת הם נאלצים לשים לב יותר בדרכים.

פעילות משותפת של תלמידי חטיבת המעיין עם בני הגיל השלישי

זו השנה הרביעית שחטיבת הביניים מקיף י"ב "המעיין" מאמצת את בית הקשיש בעיר. מנהלת בית הספר, שרית סטילקול, הוסיפה: "התלמידים חזרו עמוסי חוויות והגיעו עם תרומה רבה מהקשישים. הפעילות הזו מעניקה לתלמידים דברים שלא לומדים באף שיעור".

בבית הספר מוסיפים כי למרות הפעילויות הרבות עבור בית הקשיש לאורך השנים, התרומה פעלה לכיוון שני הצדדים.

בחג פורים האחרון, יצאו נציגי שכבת כיתות ט' מבית הספר לבית הקשיש ושמחו אותם בשירים, ריקודים, תחפושות ומשלוחי מנות.

פעילות משותפת של תלמידי חטיבת המעיין עם בני הגיל השלישי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות