דף הבית / חדשות העיר משני / מנהלת מרכז זכויות נשים עירוני בשיח על אלימות כלפי נשים באנקורי ראשון לציון

מנהלת מרכז זכויות נשים עירוני בשיח על אלימות כלפי נשים באנקורי ראשון לציון

אנקורי ראשון לציון- דנה אייזנר לביא ליום המאבק באלימות כלפי נשים
אנקורי ראשון לציון- דנה אייזנר לביא ליום המאבק באלימות כלפי נשים. צילום: צילום: יח"צ אנקורי

ביום שני צוין בכל הארץ יום המאבק באלימות כלפי נשים. לציון היום, הגיעה לקמפוס אנקורי בראשון לציון עו"ד דנה אייזנר לביא, מנהלת מרכז זכויות נשים עירוני בעיריית ראשון לציון, ושוחחה עם ילדי שכבת י"א.

עו"ד אייזנר לביא דיברה על החשיבות של שיח הולם, על המצוקה של משפחות הסובלות מאלימות, על הקושי בדיווח במקרי אלימות במשפחה ומשמעות החוק הפלילי.

בזמן ההרצאה התלמידים הראו התעניינות מרובה ושאלו שאלות חכמות ומגוונות, בעיקר בנושא זוגיות, שהראו עד כמה השיח בנושא טעון ומלא בתחומים אפורים. הילדים הקשו בשאלות על גבולות ההסכמה, על הדרך בה הם יכולים לדעת מהי הסכמה מצד בת זוג. עו"ד אייזנר לביא הדגישה בפניהם, כי "כיום צריך להיות מודעים ורגישים, לשים לב מה בת הזוג רוצה ובעיקר מה היא לא רוצה".

משה גרדוס, מנהל אנקורי ראשון לציון אמר: " אנו בקמפוס אנקורי ראשון רואים חשיבות עצומה בניהול שיח בנושא  אלימות כלפי נשים ובכלל, חשוב לעורר ולייצר מודעות כבר עכשיו בנושא בקרב התלמידים. אנחנו רוצים להודות לעריית ראשון לציון על האפשרות להביא את עו"ד אייזנר לביא לקמפוס ועל עידוד השיח המקרב, בקרב בני הנוער בעיר".

כתב: רונן דמארי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות