דף הבית / חדשות העיר משני / ממתינים לפינוי האשפה

ממתינים לפינוי האשפה

פחי זבל עולים על גדותם. אילוסטרציה
אילוסטרציה

תושבים המתגוררים ברחוב האחים סולימן בראשון לציון, מלינים על תדירות פינוי הגזם והאשפה. לדבריהם, למרות פניות חוזרות ונשנות למוקד העירוני טרם חל שיפור בנושא והמכולות המיועדות לאיסוף האשפה עולות על גדותיהן.

אחת התושבות אמרה השבוע ל"גל גפן": "המצב ברחוב שלנו בלתי נסבל, אנחנו צריכים להתקשר שש או שבע פעמים למוקד העירוני כדי שיגיעו לפנות לנו את המכולות בבניינים? יש לנו בבניין מכולות כתומות שמיועדות למחזור ובמשך שבועיים לא הגיעו לרוקן אותן והן ממש עמוסות. ולפי התדרוך שלהם, צריכים להגיע לכאן פעם בשבוע ולרוקן אותן. לאנשים אין איפה לשים את בקבוקי המחזור והקרטונים אז הם פשוט זורקים את זה במכולה שמיועדת לזבל רגיל והיא מתמלאת מהר יותר. גם את הגזם לא מפנים בזמן וזה ממש מטרד.

מה שקורה זה שרכב הפינוי מגיע מרחוב ברוק ובמקום לקחת שמאלה ולרדת את כל הרחוב ולעצור אז הוא לוקח ימינה כשיש לו ארבעה בניינים בסך הכל ברחוב ואז פונה ימינה שוב ונוסע וכך הוא גמר את הרחוב אבל לא ממש מגיע אלינו".

עוד מוסיפה התושבת: "למרות שהתלוננו כבר כמה פעמים ואפילו פנינו לפניות הציבור הבעיה עדיין קיימת ואנחנו מרגישים שלא מתייחסים אליה מספיק ברצינות התקשרנו ביום שישי, אמרנו למוקד העירוני שירוקנו את המכולות הכתומות ואמרו שהעבירו את הבקשה אבל זה לא קרה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "אנו שמחים לעדכן כי בעקבות התערבות של ראש העירייה באופן אישי מול תאגיד המחזור ת.מ.י.ר, הוחלט על פינוי אחת לשבוע. כמו כן נעדכן כי עד סוף השבוע יפונו העגלות הכתומות במקום".

כתב: רונן דמארי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות