דף הבית / חדשות העיר משני / מכבי ראשון אוהבת חיות

מכבי ראשון אוהבת חיות

מי ליאור

מאחדים כוחות: את שיתוף הפעולה המרגש יזמה הנהלת העמותה יחד עם הנהלת מועדון הכדורסל, על מנת לחבר שני סמלים בולטים של העיר למען רווחת בעלי החיים. השחקנים, שמתכוננים נמרצות לקראת תחילת העונה באוקטובר הקרוב שמחו לסייע, לטייל, להצטלם ולשחק עם הכלבים ובכך לעודד אימוץ של כלבים וחתולים נטושים.

הגארד שחזר לקבוצת נעוריו איגור קולשוב, דשון סטיבנס ועוז בלייזמן אף הוסיפו והזמינו את תושבי ראשון לציון והסביבה להגיע לימי האימוץ של עמותת "ראשון אוהבת חיות" לאמץ את בעלי החיים שמחכים לבית חם.

תה עופרה רוזנשיין מספרת על המפגש: "הגענו לבית מכבי, מרוגשים משיתוף הפעולה ויצאנו מרוגשים עוד יותר. היחס החם שקיבלנו מהנהלת הקבוצה שסייעה לנו לקיים את המפגש וכמובן לראות את השחקנים משחקים עם הכלבים ושמחים לסייע במטרה כה חשובה, היא לא דבר מובן מאליו עבורנו. אנו מודעים לכך שמדובר בשחקנים עם לו"ז צפוף שהקדישו מזמנם היקר עבור הכלבים שרק מחכים לליטוף. אני רוצה להודות להנהלת מכבי ראשון לציון ולשחקנים המקסימים על עזרתם בנושא ומקווה שזו רק ההתחלה של שיתוף הפעולה של שני הארגונים".

לאימוץ כלבים וחתולים- עמותת "ראשון אוהבת חיות" מקיימת ימי אימוץ בכל יום שבת בין השעות 11:00-14:00 במתחם הספורטכיף, ראשון לציון.

 

קרדיט צילום: שמעון צור
קרדיט צילום: שמעון צור
קרדיט צילום: שמעון צור

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות