דף הבית / חדשות העיר משני / "מינוי ראוי ביותר"

"מינוי ראוי ביותר"

רונן דמארי

 

אייל לוי, בנו של חבר המועצה האהוב שלמה לוי ז"ל, כיהן כחבר מועצה במהלך הקדנציה הקודמת. לוי יחליף בתפקיד את חבר המועצה לשעבר, אלי חג'בי.

לוי אמר השבוע ל"גל גפן": "אני גאה לעמוד בראש הנהלת המתנ"ס שהינו  בית חם לתושבי השכונה שלנו בעיר. אני מודה לראש העיר ולחברי מועצת העיר על תמיכתם ורוצה להודות ליו"ר ההנהלה היוצא מר אלי חג'בי על פעולתו הרחבה ותרומתו לפיתוח המתנ"ס. תודה גם לחברי הנהלת המתנ"ס היוצאים, אשר עשו תפקידם בהתנדבות, בהצלחה לחברי ההנהלה המכהנים למנכ"ל ולצוות המתנ"ס הרואים בעבודתם שליחות חברתית קהילתית וגאווה מקצועית שנמשיך יחד לפעול בשיתוף פעולה פורה עבור התושבים. השכונה בתנופת בנייה שגדלה ומתפתחת ובהתאמה יש להתאים את היקף פעילות המתנ"ס".

על המטרות שהציב לעצמו אמר לוי: "בשנה הקרובה בכוונתי להתמקד בשלושה אתגרים חשובים הנגזרים מהחזון שלי לשנים הבאות כיו"ר הנהלת המתנ"ס.

הראשון הוא, בהיבט הפיזי- מבני – שיפוץ מבנה המתנ"ס והרחבת פעילותו, השני בהיבט הכלכלי-ליצירת מקורות הכנסה נוספים למתנ"ס על מנת להרחיב פעולתו,  והשלישי בהיבט הארגוני – חברתי לטובת עובדי המתנ"ס המסורים".

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, התייחס למינוי ואמר:"המינוי של אייל לוי הוא מינוי ראוי ביותר. אייל היה חבר מועצה בקדנציה האחרונה ואביו היה מחברי המועצה הוותיקים, החרוצים והמסורים ביותר. אייל כמו אביו ז"ל רואה לנגד עיניו את טובת השיכון עם המון דאגה ואכפתיות. אני בטוח שנפעל בשיתוף פעולה פורה לטובת השיכון".

אייל לוי ורז קינסטליך.
אייל לוי ורז קינסטליך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות