דף הבית / חדשות העיר משני / מינוי חדש בשמיר – אסף הרופא

מינוי חדש בשמיר – אסף הרופא

ברכות לפרופסור צבי וקנין, לרגל קבלת הפרופסורה והמינוי למנהל היחידה לגינקולוגיה אונקולוגית ואחראי על אגף על אגף נשים ב'שמיר'.
פרופ' וקנין, עובד במרכז הרפואי משנת 2000 ועבר שורת תפקידים בחטיבת נשים ויולדות. בנוסף, עבר השתלמות בתום הגניקו-אונקולוגי באחד המרכזים המובילים בקנדה (אוניברסיטת מקיגיל) כולל בניתוחים רובוטים מורכבים בתחום הגינקולוגיה. פרופ' וקנין מחליף את פרופ' דוד שניידר שפרש לגמלאות, אך ימשיך ללוות את המחלקה במשרה חלקית.

באירוע שארגן פרופ' וקנין לרגל קבלת התואר והכניסה לניהול היחידה הדגיש את מחויבותו לטיפול רפואי- מקצועי אישי ומתקדם לכל המטופלות: "יש כאן צוות מנצח של עובדים מסורים שנותנים את הנשמה והלב ובטוחני כי יחדיו נצעיד את המחלקה קדימה, לאחת מהמובילות בישראל. ברצוני להודות לד"ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי וההנהלה על האמון שנתנו בי כולי תקווה כי נעמוד איתן מול האתגרים הרבים שיש לפנינו ויכולנו להם".

פרופ' וקנין
פרופ' וקנין במרכז עם אביו ואימו ובנו החייל וד"ר יפעת וינר – מנהלת היחידה להיריון בסיכון ב'שמיר'.
צילום: דוברות המרכז הרפואי שמיר

 

בתמונה: פרופ' וקנין במרכז עם אביו ואימו ובנו החייל וד"ר יפעת וינר – מנהלת היחידה להיריון בסיכון ב'שמיר'.

צילום: דוברות המרכז הרפואי שמיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות