דף הבית / חדשות העיר משני / "מייעלים את המערכת"

"מייעלים את המערכת"

רונן דמארי

 

המשנה לראש העיר, עידן מזרחי המחזיק בין היתר בתיק כוח האדם, הוא חבר המועצה הצעיר ביותר. בלשכתו בקומה החמישית הוקצה חדר גם לחבר המועצה המבוגר ביותר, ציון כהן, ששימש במשך שנים ארוכות כיו"ר ועד עובדים וכמחזיק תיק כוח אדם ולא אחת מזרחי שואל לדעתו ונעזר בניסיונו.

מזרחי העביר מסר ברור לעובדי העירייה: "המדיניות של ראש העיר היום היא לייעל את המערכת. לא להוסיף תקנים סתם, לחבר אגפים, לקצץ את כל השומנים. אין כוונה להגדיל את כמות העובדים אלא לייעל את העובדים. יש גם תהליך של פרישה מרצון לחלק מהעובדים של דור א' ובמקביל יש קליטה של עובדים חדשים לתפקידים כאלו ואחרים. העירייה רוצה להתייעל מבחינת כוח האדם והכי חשוב להחזיר את החיוך לעובדי העירייה שיהיו מחויכים וגם התושבים יקבלו שירות עם חיוך, זה לטובת כולם".

 

-מה תאמר לחלק מהעובדים שחוששים מגל פיטורים עם חילופי השלטון?

"אנחנו לא מחפשים לפטר אלא לייעל ולדחוף את העובדים לקצה גבול היכולת שלהם. בעידן של ראש עיר נמרץ לא תהיה פה בטלה. עובדים שיושבים על תקנים יעשו את העבודה שלהם ייתנו למען התושבים ולמען העיר, העובדים מתיישרים לפי ההנחיות של ראש העיר, אתה רואה שהעובדים יותר מחויכים זה מגיע מלמטה ועולה למעלה".

עוד הוסיף מזרחי: "אנחנו לא ניתן לאנשים לשבת על תקנים ולהרוויח כסף בלי לעבוד, זה לא קיים בשום ארגון. יש עובדים מאוד טובים בעירייה. אני יוצא לכנסים ורואה כוח אדם בעיריות אחרות, יש כאן עובדים מצוינים שיש להם ראש עיר טוב, מנהלים טובים, העובדים נהנים יותר לעבוד. כולם מרוויחים – העובדים והתושבים. זה הקו המנחה שלנו בסופו של דבר".

עידן מזרחי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות