דף הבית / חדשות העיר משני / מה גרם לתיירת בת 20 לטפס על עמוד חשמל ולהתחשמל למוות?

מה גרם לתיירת בת 20 לטפס על עמוד חשמל ולהתחשמל למוות?

רונן דמארי

 

כוחות ההצלה הוזעקו למקום בעקבות דיווח על צעירה בת 20 , תיירת שהגיעה לישראל מאוקראינה, שטיפסה על עמוד חשמל והתחשמלה. אחריה טיפס בן זוגה אף הוא צעיר בן 20 שלמרבה המזל יצא מהאירוע ללא פגע.

כוחות הכיבוי שהגיעו לזירת האירוע חילצו את הצעיר ההמום כאשר צוות של מד"א ניסה להעניק טיפול רפואי לצעירה שהתחשמלה, אולם נאלץ בסופו של דבר לקבוע את מותה. בעקבות התקרית המצערת ניתקה חברת החשמל את קו המתח הגבוה, שהוליך חשמל לעמוד עליו טיפסו שני הצעירים ומספר שכונות בעיר נותקו מחשמל עד אשר הסתיים הטיפול של הצוותים שהגיעו למקום.

מחקירה ראשונית עולה כי ההרוגה טיפסה מסיבה שטרם התבררה על עמוד החשמל ובן זוגה טיפס אחריה.

חובש רפואת חירום במד"א שחר חזקלביץ ופרמדיק מד"א שמוליק גלבשטיין, שהגיעו למקום, סיפרו: "ראינו גבר ואישה לכודים בתוך עמוד חשמל בגובה רב, כשהאישה מחוסרת הכרה. בתיאום באמצעות מוקד 101 של מד"א, יצרנו קשר עם חברת החשמל על מנת לנתק את זרם החשמל בעמוד. כוחות הכיבוי שטיפסו על העמוד הורידו את שני הנפגעים. האישה הייתה ללא סימני חיים עם סימני התחשמלות ולא נותר לנו לקבוע את מותה. הגבר נבדק במקום ולא נזקק לטיפול רפואי".

דניאל טוביאנה חובש באיחוד הצלה הוסיף: "יחד עם חובשים נוספים הגענו למקום והתיירת כבת 20 הייתה על עמוד החשמל ללא רוח חיים כתוצאה מהתחשמלות. כוחות כיבוי הורידו את גופתה מהעמוד ולמרבה הצער נקבע מותה בזירה. צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית פעלו במקום עקב אופי ונסיבות האירוע".

 

תיירת התחשמלה
צילום: דוברות מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות