דף הבית / חדשות העיר משני / מאות השתתפו ב"שלישי משפחתי" בעירייה

מאות השתתפו ב"שלישי משפחתי" בעירייה

רונן דמארי

עיריית ראשון לציון פותחת את דלתות הכניסה לרווחה ובכל ימי שלישי יתקיימו אירועים ופעילויות לציבור בחינם. בשבוע שעבר התקיימו ריקודים סלוניים, סדנת פלסטלינה, ליצן ואפילו הצגה של כספיון. לובי ורחבת העירייה היו הומי אדם. היום (19.2.19) תחל הפעילות ב-17:00 עם שעת סיפור על האריה שרצה חיבוק וגילה שבעזרתו גם אריה מפחיד יכול לאהוב. הפעילות תתקיים עם מספר הסיפורים עומר ראובני בשילוב כלי נגינה ייחודים. לאחר מכן תתקיים סדנת יצירה מדליקה לילדים.

"שלישי משפחתי" הינה יוזמה של ראש העירייה, רז קינסטליך, שביקש לפתוח לרווחה את דלתות העירייה בכל ימי שלישי ולהציע לתושבים, ללא כל עלות, תוכן איכותי לכלל תושבי העיר בכל קשת הגילאים. בין היתר יתקיימו הצגות, סדנאות, הופעות ואף שירה בציבור אחת לחודש. בהמשך יוצעו תכנים נוספים לצעירים, אירועים קהילתיים, מתן במה לאמנים ויוצרים תושבי העיר, אירועי מוזיקה, אמנות וקולינריה.  "זה הבית של התושבים" אמר ראש העירייה, רז קינסטליך "אני מזמין את התושבים מדי יום שלישי ליהנות כאן עם כל המשפחה".

 

ריקודים סלוניים
צילום: אבי קקון
ריקודים סלוניים
צילום: אבי קקון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות