דף הבית / חדשות העיר משני / "לתת ארוחה במתנה"

"לתת ארוחה במתנה"

מי ליאור

במסגרת מחויבות אישית, בחרו תלמידות ממקיף ט' להתגייס למען ארגון לתת ולתרום מזמנן עד שעות הערב המאוחרות, על מנת לחלק פליירים ולשכנע את הצרכנים לתרום מקניותיהם במרכולים מצרכי מזון לנזקקים לקראת ראש השנה.

את רז כלב ויובל חכם, פגשתי השבוע בשופרסל דיל במערב העיר, כשהשתיים הגישו לידי בנועם את הפלייר "לתת ארוחה במתנה", כמו לכל באי המרכול.

ככל שעגלת התרומות התמלאה, פניהן קרנו.

השתיים, תלמידות כיתה יא', שיתפו בחוויית ההתגייסות ואמרו: "במהלך שש השעות האחרונות מילאנו 19 קופסאות קרטון גדולות במוצרים שיעשו דרכן למשפחות מעוטות יכולת בעיר באמצעות ארגון לתת, והסיפוק אדיר.

פגשנו לרוב בציבור נדיב. היו מי שהקצו 100 שקלים ורכשו בהם מצרכי מזון גם לתינוקות. אחר מילא את הקרטון בנדיבות במצרכים המבטיחים שולחן חג שמח. כמובן שכל אחד תרם על פי יכולתו". הן ציינו והוסיפו כי בעיניהן לכל תרומה יש ערך ומשמעות גדולה.

אביעד עזריאל, רכז סניף שופרסל דיל אמר: "אין ספק כי במיזם של ארגון לתת קיימת ברכה גדולה בעלת ערך מוסף, כאשר לצד התרומה והסיוע למשפחות מעוטות יכולת, לומדים בני הנוער לקבל אחריות ולעשות למען החוליה החלשה בחברה". עזריאל ציין כי במיזם נוטלים חלק עשרות בני נוער בסניפי שופרסל בראשון, שנותנים מעצמם ועל כך יבואו כולם על הברכה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות