דף הבית / חדשות העיר משני / לשכה פתוחה לצעירים

לשכה פתוחה לצעירים

רונן דמארי

את המהלך מוביל יו"ר רשימת "יש עתיד" במועצת העיר, מחזיק תיק הנוער והצעירים איתי מתיתיהו בשיתוף עם פרלמנט הנוער העירוני. הלשכה הפתוחה תתקיים לראשונה ביום ראשון הקרוב ותיפתח עבור בני הנוער בימי ראשון מדי שבועיים.

מתיתיהו אמר השבוע ל"גל גפן": "בשבוע שעבר התקיים יום חילופי שלטון במסגרתו פגשנו את בני הנוער שהחליפו אותנו בהנהגת והנהלת העירייה. חלק מהדברים שבני הנוער העלו זה שיש להם הרבה מאוד בעיות שבמהלך היומיום שלהם לא נפתרות כגון בעיות מול בית הספר, איחורים, יציאה לשירותים במהלך שיעורים וזכויות שהם לא מודעים אליהם. כתוצאה מכך עלה הרעיון שלי יחד עם פרלמנט הנוער לקיים לשכה פתוחה, אחת לשבועיים בה כל השאלות האלו יגובשו יחד ויובאו בפני הגורמים הרלוונטיים כך שיתקבל מענה יותר מהיר".

 

-איזה ערך מוסף יהיה ללשכה על פני פנייה בצינורות המקובלים במוסדות החינוך?

"תלמיד יכול להעלות בעיה מסוימת ולחכות חודש, חודשיים או שלושה עד שהוא מקבל את המענה הראוי. כעת כשאני בתמונה יחד עם גורמי המקצוע הרלוונטיים, אמור להתקבל מענה יותר מהיר. זו בעצם המהות של הלשכה הזו – לתת לצעירים שלנו את ההרגשה שאנחנו אחריהם. הם מפחדים להגיד את אשר על לבם מול המורים ומול המנהלים. זה יהיה סוג של מענה עבורם. מקום שירגישו בו יותר בנוח לפתוח את הלב ולדבר על כל הנושאים שמפריעים להם".

 

מתיתיהו מוסיף: "בלשכה לא יועלו רק בעיות אלא גם רעיונות לשיפור – בין היתר יעלו יוזמות חלומות שיש לבני הנוער כמו למשל תחבורה ציבורית בשבתות כי נכון להיום אין להם איך להגיע לים ולחזור מבילויים בשישי בלילה ואני כמובן אעשה כל שביכולתי כדי לעזור להם. נרשום את כל הנושאים והרעיונות שיעלו ומשם הם יועברו לראש העיר, לממלאת מקומו מחזיקת תיק החינוך וכן הלאה. אני מזמין את הצעירים והצעירות להגיע ולספר לנו מה הם רוצים שנעשה עבורם".

איתי מתיתיהו
איתי מתתיהו. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות