דף הבית / חדשות העיר משני / לראשונה בעיריית ראשון: קבלת קהל גם בימי שישי

לראשונה בעיריית ראשון: קבלת קהל גם בימי שישי

רונן דמארי

 

סגן ראש העיר, אבי חיים הנהיג יוזמה של לשכה פתוחה כבר במהלך הקדנציה הקודמת כאשר שימש כחבר מועצה בהתנדבות והקפיד לקיים אותה מדי שבוע עד לשעות המאוחרות בכדי לתת מענה לפונים.

חיים הדגיש כי במסגרת המדיניות החדשה של ראש העיר, רז קינסטליך ושלו, העירייה שמה בראש ובראשונה דגש על דלת פתוחה לתושב. הוא הוסיף כי עם כניסתו לתפקיד חרט על דגלו את השירות לתושב: "אנו כאן בכדי לקרב את העירייה לתושב וזאת על הצד הטוב ביותר. לשכתי פתוחה בכל יום עד השעה 23:00 לכל עניין המציק או מטריד את התושב. חשוב לי מתן מענה לתושב, גם תשובה שלילית היא תשובה וכפי שאני תמיד אומר "הטון עושה את המוזיקה" ואצלנו השירות והמענה בלשכה ניתן תמיד בחיבוק ואהבה".

סגן ראש העיר הוסיף: "קיבלתי את ההחלטה לפתוח את הלשכה אחת לחודש בימי שישי לאחר שהתקבלו מספר פניות של תושבים אשר אינם יכולים להגיע במהלך השבוע ללשכתי בשל שגרת היום העמוסה, חשוב לי שכל תושב יקבל את המענה הראוי המגיע לו".

התושבת חני רצאבי אשר הייתה הראשונה להגיע ללשכה הפתוחה ביום שישי מסרה כי מדובר ביוזמה מבורכת, זאת לאור העובדה שמרבית התושבים עובדים במהלך השבוע ולכן יותר נוח להגיע ביום שישי: "אין על אבי חיים ולשכתו המראה תמיד נכונות לעזור, כאשר פונים לאבי חיים תמיד מקבלים את המענה והשירות הכי טוב מתחילת הטיפול ועד לסופו".

חיים סיכם: "אני ולשכתי כאן לכל פנייה ואעשה ככל שביכולתי לעזור".

 

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות