דף הבית / חדשות העיר משני / לראשונה בישראל: רציפי הורדת והעלאת מטופלים בחדר המיון של שמיר אסף הרופא

לראשונה בישראל: רציפי הורדת והעלאת מטופלים בחדר המיון של שמיר אסף הרופא

רונן דמארי  

השבוע נחנכו רשמית שני רציפי הורדה והעלאה לטובת מלווים המביאים מטופלים לחדר המיון של המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), כחלק מתוכנית מקיפה של הרחבת השירות למטופל בבית החולים אותה חרטה על דגלה ההנהלה בראשות ד"ר אסנת לבציון קורח.

שני הרציפים החדשים הנמצאים בסמוך לרחבת האמבולנסים, צבועים בירוק ומאפשרים לבני המשפחה להוריד ולהעלות מטופלים הזקוקים לטיפול רפואי דחוף במלר"ד. שלטים מיוחדים הוצבו עם מספרי טלפון ייעודיים לטובת מטופלים עם קשיי ניידות. כאשר אנשי השירות הניצבים במיון בדרך קבע,  יוצאים החוצה לרציף ומסייעים למטופל להיכנס פנימה ולהתחיל את תהליך המיון .

"אני שמח שאנו המרכז הרפואי הראשון בישראל שחונך רציפים כאלו. כחדר המיון שזכה לציון הטוב ביותר מבין בתי החולים הגדולים בישראל לשנת 2018 מטעם משרד הבריאות, הצוות הרפואי ואני מחויבים להמשיך ולקצר את משך ההמתנה לטיפול ולהנגיש למטופלים את דרך ההגעה והעזיבה.  חווית השירות למטופל עברה מהפכה של ממש בחודשים האחרונים ונציגי השירות המקצועיים שלנו ערוכים ומוכנים לטפל בכל בעיה ובקשה. אני שמח ומודה על שיתוף הפעולה לכל היחידות המרכז הרפואי שיחד, בעבודה משותפת, אפשרו לפרויקט החדשני הזה לצאת אל הפועל" הדגיש ד"ר משה שריסט, מנהל חדר המיון ב'שמיר'.

 

אסף הרופא
ד"ר משה שריסט משמאל ונציגות חווית השירות למטופל במיון. צילום: באדיבות דוברות בית החולים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות