דף הבית / חדשות העיר משני / לקראת עונת הקיץ

לקראת עונת הקיץ

כתב וצילם: רונן דמארי

 

בימים אלו בוחנת הנהלת העירייה אפשרות לבנות חניון נוסף וייעודי עבור תושבי ראשון לציון בחלק הצפוני של החוף. הבעיה – האזור המדובר נמצא בשטחה המוניציפלי של בת ים ובבעלות אדם פרטי הדורש סכום כסף גבוה מיוחד עבורו. בתוך כך נבחנות אפשרויות נוספות, ביניהן הרחבת חניונים שהוכשרו לקראת הקיץ הקודם וזאת על מנת להקל על מצוקת החנייה ממנה סובלים תושבי שכונת נווה חוף בחודשי הקיץ. להערכת גורם בכיר בעירייה, בשיא עונת הרחצה מגיעים לחוף ראשל"צ כעשרת אלפים אנשים מדי יום.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, אמר השבוע ל"גל גפן": "יש כוונה לבנות חניון באזור הצפוני של רצועת החוף אבל החלק שניתן לבנות עליו שייך לבת ים. בעירייה שם אמרו לנו שבעיקרון אין בעיה עם המהלך אבל השטח הזה שייך לאדם פרטי שמבקש הרבה מאוד כסף. אנחנו בודקים עכשיו אפשרויות נוספות איפה אפשר להקים את החניון. החנייה הזו תעזור מאוד בתקופת הקיץ לכל מי שמגיע לשם. יש מצוקת חנייה וזה פוגע בשכונת נווה חוף כי תושבים משכונות אחרות שרוצים לבלות בחוף הים לא מוצאים מקום חנייה וחונים בשכונת נווה חוף כשהם תופסים מקומות חניה של תושבי השכונה. כרגע אני מחפש פתרון למצב הזה כדי להוסיף חנייה שתהיה מיועדת רק לתושבי העיר".

תושב שכונת נווה חוף בירך על ההחלטה ואמר: "נכון להיום בשבתות לחוצות פותחים את המגרש שמיועד לבית מלון לחנייה וחונים שם הרבה מאוד אנשים. אני לא רואה מקום סביר למגרש חנייה כמו שזה נראה היום, אבל אני מקווה שאכן יימצא פתרון. במהלך השבוע אין בעיה, הבעיה מתעוררת בשישי שבת וערבי חגים בעונת הקיץ כשאז הרבה רכבים נכנסים לרחובות של הבתים הפרטיים ותופסים להם את החנייה".

מקסים בביצקי
מקסים בביצקי צילום: רונן דמארי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות