דף הבית / חדשות העיר משני / למען בטיחות הילדים

למען בטיחות הילדים

מי ליאור

 

מנהל קהילה בעיריית ראשון לציון והחברה העירונית יוצאים לדרך בשיתוף פעולה יחד עם ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים. מעונות החברה העירונית וארגון בטרם, יפעילו השנה את תכנית 'בובי גרב- 'בטרם' לקטנטנים'. התוכנית מורכבת מפעילויות חינוך לבטיחות שהגננות יקיימו במעונות עם הילדים בשיטה של משחק, יצירה והצגה. 'בובי גרב' הוא דמות המובילה את התוכנית- בובה אליה יכולים הילדים להתחבר והיא מסמלת בית, רוך, וחום ודרכה מועברים מסרים בנושא בטיחות.

ילדים בגיל הרך מהווים קבוצת סיכון להיפגעות מתאונות בסביבה הביתית כגון נפילות, כוויות, הרעלות וכד'. מניעת היפגעות ילדים הינה משימה שכל אחד יכול וצריך ליטול בה חלק. צוותים חינוכיים במעונות היום יכולים להוות גורם מרכזי בקידום בטיחות הילדים, בהיותם בעלי השפעה על המתרחש במעון, על הילדים ועל הוריהם.

צוותי המעונות המפעילים את התכנית יקבלו הדרכה של ארגון 'בטרם'. הצוותים ירכשו ידע מקצועי בנושא בטיחות ילדים בגיל הרך, מערכי פעילות לשם הטמעת הרגלי בטיחות בקרב הילדים וכלים לשיתוף ההורים ולהרחבת הידע שלהם. תכנית בובי גרב מופעלת בתמיכת המוסד לביטוח לאומי – הקרן למפעלים מיוחדים ומשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים – אגף מעונות יום ומשפחתונים. תכנית בובי גרב מופעלת בתמיכת המוסד לביטוח לאומי – הקרן למפעלים מיוחדים ומשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים – אגף מעונות יום ומשפחתונים.

אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית: "שמירת ביטחונם ובטיחותם של הילדים נמצאת בראש מעייננו, אנו רואים חשיבות עליונה בנקיטת פעולות שיסייעו למנוע תאונות בטיחות של הילדים. אני קורא גם להורים להגביר את הערנות ולחדד את הידע בתחום הבטיחות על מנת להבטיח שלום היקרים לנו מכל".

אביטל גולדברג, מרכזת תכנית 'בטרם' במנהל קהילה בעיר מציינת כי בטיחות הילדים נמצאת לנגד עיננו על הזמן. "אנו מזמינים את התושבים הרוצים לקחת חלק בפעילות, להתנדב או להציע הצעות לפנות אלינו דרך האתר העירוני או דרך מנהל קהילה בעיר על מנת להגביר את המודעות ולקחת חלק בשמירת ביטחונם של הילדים", ציינה גולדברג.

 

צילום: באדיבות דוברות העירייה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות