דף הבית / חדשות העיר משני / "למה לא מנקים?"

"למה לא מנקים?"

רונן דמארי

 

לטענתם, הם פנו למוקד העירוני פעמים רבות והתלוננו על כך שפסולת הבניין ניצבת על המדרכה, אולם למרות זאת היא טרם פונתה מהמקום.

בשיחה עם "גל גפן" מספר אחד התושבים כי מקורה של פסולת הבניין הוא בעבודות לבניית אודיטוריום מקיף ו', שבוצעו על ידי קבלן בפיקוחה של החברה הכלכלית. העבודה הסתיימה זה מכבר, אולם פסולת הבניין נותרה במקומה ואף הלכה וגדלה כאשר תושבים החלו להשליך עליה פסולת משלהם.

"בעירייה מתפארים שהם בנו אודיטוריום בעלות של ששה מיליון שקלים, השלט עדיין ניצב כאן" מספר התושב הכעוס "אבל את המדרכה שמילאו בפסולת של הבנייה הם לא מנקים. מדובר בפסולת בנייה שהקבלן שבנה את ההיכל השאיר על המדרכה. הבנייה הסתיימה לפני כחצי שנה, אבל לא מנקים את זה. ראיתי גם חולדות ועכברים ויש אנשים שגרים מסביב שעושים מזה מזבלה וזורקים שם פסולת משלהם".

 

-מה אמרו לך בעירייה?

"התקשרתי למוקד כמה פעמים ופתחתי מספר פניות, עד עכשיו נותנים לי את אותה התשובה – שמדובר בפסולת של הקבלן ושהוא כבר לא שם. אני אומר להם 'מה איכפת לי מהקבלן? אתם העירייה אתם צריכים לפנות את זה' והם אומרים לי שזה לא גזם ולכן הם לא מפנים. ככה אני מתברבר איתם כבר חצי שנה. אני פשוט שואל למה לא מנקים את זה? עוד מעט מתחילה שנת הלימודים ויש שם גם חולדות שמסתובבות זה מפגע שנמצא על המדרכה עצמה ומונע מאנשים לעבור. זה מפריע לעין ולא אסתטי. מצד אחד בונים אודיטוריום יפה, מצד שני לא מסוגלים לנקות את המדרכה. לדעתי זה רק מראה על זלזול בתושבים, למה צריכים להגיע למקום הזה?".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר בפסולת בניין שהושארה על ידי קבלן. יעשה בירור מולו ובינתיים הפסולת תפונה בהקדם".

 

צילום: פרטי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות