דף הבית / חדשות העיר משני / כתב אישום נגד שתי צעירות המואשמות בתקיפת בני זוגן

כתב אישום נגד שתי צעירות המואשמות בתקיפת בני זוגן

מכתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר עולה כי בסוף חודש ספטמבר האחרון שהה בן הזוג לשעבר של הנאשמת (29) בדירת חברה משותפת יחד עם שני חברים נוספים. הנאשמת הגיעה לדירה כאשר היא בגילופין והצטרפה לחבורה. בשלב מסוים כאשר רצה הנאשם לעזוב את המקום אמרה לו הנאשמת "כוס אמא שלך, יא חמר", הכתה בפניו ושרטה אותו. בשלב הזה אחד מהנוכחים הוציא את הנאשמת מהדירה על מנת להרגיע את האווירה.

אלא שהנאשמת לא נרגעה – בכתב האישום מתואר כי כאשר הנאשם יצא מהדירה, הנאשמת המתינה לו בחדר המדרגות ואמרה לו" חכה, לאן אתה בורח? בוא, בוא אתה גבר. אח שלי שוטר הוא יראה לך מה זה. אני אביא לך את החבר שלי הוא עבריין, יבואו יחסלו אותך, יורידו אותך".

על מנת לאשש את דבריה סטרה הנאשמת על פניו של הנאשם בעודו מנסה לעזוב את המקום.

כתב האישום מייחס לה עבירות של תקיפה סתם בן זוג ואיומים. משפטה מתנהל בימים אלו.

בתוך כך צעירה (24) תושבת העיר שפכה בקבוק יין על בן זוגה ושרטה אותו בכל חלקי גופו בעקבות ויכוח ביניהם. מכתב האישום שהוגש נגדה עולה כי היא התגוררה יחד עם בן זוגה בדירה ברחוב דוד המלך בראשל"צ. לפני מספר חודשים החל ויכוח בין השניים ובן הזוג יצא מהדירה. בהמשך כאשר ביקש לשוב אליה הנאשמת סירבה לאפשר לו להיכנס. בהמשך כאשר ניאותה לפתוח לו את הדלת היא שפכה עליו בקבוק יין ושרטה אותו בכל חלקי גופו.

מיוחסת לה עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש. משפטה צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

כתב: רונן דמארי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות