דף הבית / חדשות העיר משני / כבוד: ראשון לציון זכתה בפרס "אות קהילה מתנדבת נוער"

כבוד: ראשון לציון זכתה בפרס "אות קהילה מתנדבת נוער"

רונן דמארי

 

ראשון לציון ידועה כעיר התנדבות מובהקת, עשרות אלפי מתנדבים מהגילאים הצעירים ביותר ועד לגיל השלישי. עכשיו יש גם את החותמת לכך: ראשון לציון זכתה בפרס "אות קהילה מתנדבת נוער" מטעם המועצה הלאומית להתנדבות בישראל, משרד החינוך, משרד הרווחה והמרכז לשלטון מקומי.

ראש העירייה, רז קינסטליך, שהתבשר על הזכייה משופטת בית המשפט העליון בדימוס, דליה דורנר, העומדת בראש ועדת הפרס, אמר: "אני מלא גאווה שזהו הנוער שלנו. תודה לצוותי הקהילה והנוער על עבודתם המדהימה. אני מאמין בהתנדבות כערך חברתי ודרך חיים. ולבני הנוער המדהימים- תמשיכו להתנדב, לתרום ולהפוך את העולם הזה למקום טוב יותר, מצדיע לכם".

פרס ארצי זה ניתן כהערכה והוקרה על תקופה של פעילות ענפה וראויה לשבח של עיר שמדברת התנדבות נוער והלכה למעשה מובילה מיזמים ומפעלים של תרומה לקהילה. לעשייה זו שותפים אגף נוער וצעירים במנהל קהילה בראשות דפנה שקורי והאגף לחינוך על יסודי במנהל החינוך, בראשות אטי אדר.

אחד הפרמטרים הבולטים בתחום הוא היקף ההשתתפות של תלמידי העיר בתוכנית למעורבות חברתית. 100% מקרב תלמידי העיר מסיימים השתתפות בתוכנית ו-36% מסיימים את המסלול הצטיינותה של העיר בולטת בכך שמאה אחוז מקרב תלמידיה מסיימים במסלול למצוינות חברתית.

בתחילת החודש הבא (2.4.19) יצוין יום המעשים הטובים והיקף הפעילות הצפויה בעיר מעידה יותר מכל עד כמה הפרס בהחלט משקף את הפעילות בעיר. 518 תוכניות צפויות לצאת לדרך ביום זה ומעל 108 אלף מתנדבים ייקחו בהן חלק. מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן-זהר המחזיקה בתיק החינוך, אמרה: "אנחנו גאים בנוער שלנו, ומבחינתנו, זה חלק ממדד המצוינות העירוני. הנהלת העירייה מודה לבתי הספר ולמנהל קהילה ואגף הנוער על פעולותיהם לקידום מעורבות ואחריות חברתית של ילדינו.

המשנה לראש העירייה, מחזיקת תיק קהילה, אפרת אברמוביץ', הוסיפה: "תושבי ראשון לציון שוברים שיא ארצי בהתגייסות ליום המעשים הטובים. עיר מדהימה עם אנשים מדהימים".

צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
קבוצת גאגלינג של מרכז הנוער כרמים אגף הנוער והצעירים יצאו לשמח את מחלקת ילדים ב של בית חולים אסף הרופא
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות