דף הבית / חדשות העיר משני / כאן גם לומדים

כאן גם לומדים

רונן דמארי

 

עשרות גמלאים מקבוצות ידיד לחינוך בחולון, בת ים וראשון לציון, השתתפו לאחרונה בתכנית הלמידה והעשרה השנתית של ארגון ידיד לחינוך "למידה בכל גיל".

התכנית נערכת אחת לשנה והיא מספקת למתנדבים ידע, כלים, השראה, למידת עמיתים וחוויה מעשירה שמציידת אותם בתובנות במלאכתם ההתנדבותית בבתי הספר. את התכנית בחולון הובילה אתי גולד, מתנדבת מטה בידיד לחינוך. העיקרון המנחה של ידיד לחינוך הוא שלמידה הוא תהליך שאינו תחום בגיל ומעבר לכך למידה עקבית ולאורך זמן מעצימה את הפרטים בחברה ובקהילה . התכנית היא חלק מתפיסת האחריות של הארגון שמקדם תכנית התנדבות מקצועית ומוסדרת שמובילה לחוויית הצלחה ולתחושה של סיפוק וערך בהתנדבות.

השנה עסקה התכנית בשני נושאי תוכן מרכזיים – "תיאוריות בהתפתחות הילד" ו"המשפחה במרחב המודרני". המתנדבים זכו להנות מהרצאות מגוונות וביניהן סיפורה המרתק של השופטת בדימוס הגב' דליה גנות, על התמודדות עם ילדות קשה וסיפור הצלחה, תאוריות בהתפתחות פרויד ואריקסון מפי ד"ר אבי צפרוני, המוסד המשפחתי בראי הקולנוע בסרטים ובפרסומות שהועברה ע"י רבקה שפרינצק ועוד ועוד.

המתנדבים הלוקחים חלק בפעילות נפגשים במסגרת ימי הלמידה גם עם מתנדבים מיישובים שונים, מחליפים דעות וחוויות מעולם ההתנדבות בבתי הספר ונחשפים ללמידה בנושאים שונים.

מנכ"ל ידיד לחינוך, נמרוד אקרמן: "אתם מביאים לתוך מערכת החינוך את כל שנות הניסיון והידע המקצועי שלכם ומעשירים את המורים והתלמידים בכל הטוב הזה. מערכת החינוך זקוקה להון אנושי קשוב, שקול, ערכי וזמין. אנו נמשיך להרחיב את השורות כדי שיותר תלמידים, מורים וגמלאים יזכו להנות מהחיבור החשוב והמפרה הזה. אך סימלי שקיבלתם תעודות באותו שבוע עם הנכדים הפרטיים שלכם ועם התלמידים איתם אתם עובדים בביה"ס".

כאן גם לומדים
מתנדבי ידיד לחינוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות