יוצאים לדרך

רונן דמארי

 

החברות 'סלע בינוי' ו'איסתא נכסים', המקימות את מגדלי "TOO TOWERS" בשטח בו שכן מחנה צריפין בראשון לציון, מודיעה היום (ב) על קבלת היתר בניה מוועדת התכנון המקומית לתכנון ובנייה ראשון לציון.

 

פרויקט "TOO TOWERS" כולל שני מגדלי מגורים בני 26 קומות כל אחד, שיבנו על מרכז מסחרי בשטח של כ-2000 מטר. בכל מגדל מתוכננות 96 דירות והאכלוס מתוכנן למהלך הרבעון האחרון של שנת 2022.  75% מהדירות בפרויקט הוקצו למכירה במסגרת תכנית ההוזלות הממשלתית כאשר 90% מהם כבר נמכרו. 25% מהיחידות הוקצו למכירה בשוק החופשי והם משווקות בימים אלה.
תכנון הפרויקט בוצע על ידי משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים.

 

בפרויקט דירות 5 חדרים, 130 מ"ר עם 20 מ"ר מרפסת ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז בנות 6 חדרים בשטח של 190 מ"ר עם 100 מ"ר מרפסות בדירות מיני פנטהאוז ו190 מ"ר מרפסות בדירות פנטהאוז. הדירות כוללות 2 חניות מקורות ומחסן לכל דירה.

בנוסף, בפרויקט מתוכנן לובי מפואר ומועדון דיירים אשר עוצבו על ידי האדריכלית קארן ראובני.

 

בשכונה החדשה שנבנית במסגרת הסכמי הגג כבר החלה בניית בתי הספר וגני הילדים אשר מתוכננים להיות מוכנים לקליטת ילדי השכונה טרם אכלוס הדירות כך שיהוו יסודות לקהילה החדשה והצעירה שעתידה לרכוש דירות בשכונת נרקיסים. השכונה החדשה גובלת בפארק "גן בעברית" – מתחם ענק הכולל מדשאות רחבות, מתקני משחקים וכושר, שבילי הליכה וריצה, נתיבי אופניים ועוד – הכל תחת תפיסה חינוכית המקדשת את התרבות העברית.

 

מורן בן שלוש, מנהל השיווק בחברת 'סלע בינוי': "אנחנו שמחים על קבלת ההיתר, זהו הפרויקט השני שהחברה שלנו מובילה במרכז הארץ ושוב תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, זהו שלב משמעותי בפיתוח השכונה החדשה וכמי שמכיר את התוכניות אני בטוח שהשכונה החדשה מביאה עימה בשורה גדולה למי שעתיד לאכלס אותה וזאת בעקבות הסטנדרטים הגבוהים שהציבה הרשות המקומית וההקפדה על אופי בנייתה, תכנון נכון של הריאות הירוקות ועירוב שימושים שמטרתם היא שדיירי השכונה לא יצטרכו לצאת מהשכונה מלבד לעבודה".

 

 

 

קרדיט הדמיה- סלע בינוי ואיסתא נכסים
קרדיט הדמיה- סלע בינוי ואיסתא נכסים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות