דף הבית / חדשות העיר משני / יועץ מס נעצר בחשד להלבנת הון

יועץ מס נעצר בחשד להלבנת הון

כסף שטרות
אילוסטרציה

בית משפט השלום בראשון לציון, נעתר לבקשת יהלום-היחידה הארצית לחקירות ומאבק בפשיעה של רשות המסים, והורה על שחרורו בתנאים מגבילים של יועץ מס מראשון לציון (59) בחשד לניהול ספרים כוזבים בחברה, באמצעותם בוצעה משיכת כספים שלא כדין מאותה חברה, והלבנת הכספים בצורה מתוחכמת על ידו. על פי המתואר בבקשת המעצר, במסגרת צוות חקירה מיוחד של רשות המסים בשיתוף הממונה על הביטחון במערכת הביטחון ויאחב"ל במשטרת ישראל, בנוגע  לפרשייה ביטחונית שפרטיה אסורים בפרסום, התקיימה חקירה שהעלתה, בין השאר, כי בשנת 2016 בוצע תשלום על סך 535,000$ מחברה בה טיפל יועץ המס, לחברה זרה בבעלות לא מדווחת של אחד החשודים, עבור אספקת ציוד מחשב לכאורה, כשבפועל לא בוצעה עסקה כלשהי. התשלום הועבר תוך הצהרה על היעדר יחסים מיוחדים בין החברות, לצורך הימנעות מניכוי מס במקור וכן לצורך דרישת הוצאה בחברה וביטול של רווחים חייבים במס.

עוד נכתב בבקשת המעצר, כי בפועל, התשלום חזר לחשבון החברה וביום 20.12.16, הועבר אל חשבונו הפרטי של יועץ המס ולאחר מכן חולק בין שני חשודים ששמם אסור בפרסום. בנוסף הועבר סכום של 1,300,000 ₪ לטובת רכישת דירה על שמה של בתו של יועץ המס.

השופט גיא אבנון, נעתר לבקשת היחידה החוקרת וקבע ליועץ המס, בין השאר, ערבות עצמית בסך 500,000 ₪, הפקדת מזומן בסך 100,000 ₪ וצו עיכוב יציאה מן הארץ למשך 90 יום.

 

כתב: רונן דמארי

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות